هر سه آزمون دوره های فراگیر در آذرماه برگزار می شود

۲۸ آبان ،

هر سه دوره فراگیر دانشگاه پیام نور شامل کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برای اولین بار به صورت سراسری و در ۲۴ آذر برگزار می شود.

دکتر حسامی قائم مقام دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای اولین بار تمام دوره های فراگیر به صورت همزمان و در یک ‌آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش در ۲۴ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آزمون فراگیر شامل دوره کاردانی کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد است و داوطلبان در تاریخ ۲۱ آذرماه می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه با توجه به بومی گزینی در این دانشگاه داوطلبان می  توانند در حوزه های امتحانی خود شرکت کنند خاطرنشان کرد: این آزمون سراسری است و تمام ظرفیت ها در هر سه مقطع این آزمون نسبت به سال های قبل افزایش داشته است.

وی افزود: یکی از ویژگی های این آزمون شرکت فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی است که تا پیش از این برای این گروه میسر نبوده است.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان در این دوره آزمون فراگیر می  توانند برای بهمن سال جاری و مهر ماه سال ۹۲ به عنوان دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل شوند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.