هر گونه تبلیغ،تخلف است

۲۳خردادماه،

از ۸ صبح امروز تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر پایان یافت و پس از این زمان هر گونه تبلیغ،تخلف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر طبق ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً از تاریخ اعلام اسامی آنان بوسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی خاتمه می پذیرد.

هم چنین هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ خود اعلام کرده که از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه هرگونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

بعد ازظهر روز قبل ستاد انتخابات کشور با ریاست وزیر کشور تشکیل جلسه داد و در این جلسه مهندس مصطفی محمدنجار با اشاره به پایان یافتن زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه هفته جاری، بر ضرورت انجام آخرین هماهنگی ها فیمابین ستاد انتخابات و ستادهای استانی تأکید کرد و گفت: اکنون که به مراحل نهایی انتخابات نزدیک می شویم ضروری است که با شدت بخشیدن به تلاس ها که بحمدالله تا به امروز به صورت بی وقفه ادامه داشته است، کار را به بهترین، نیکوترین و قانونمندترین شکل به سرانجام برسانیم.

در این جلسه دبیر ستاد انتخابات کشور و روسای کمیته های مختلف ستاد گزارشی از روند پیشرفت امور ارائه که وزیر کشور ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته، بر ضرورت تداوم این فعالیت ها تا آخرین لحظه تأکید نمود.

به گفته وزیر کشور و دیگر مسوولان وزارت کشور در زمان تبلیغات تخلف انتخاباتی خاصی رخ نداده است .

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.