هزاران نفر میهمان ضیافت الهی در بوستان آب و آتش

هزاران نفر میهمان ضیافت الهی در بوستان آب و آتش

در ماه مبارک رمضان؛

هزاران نفر میهمان ضیافت الهی در بوستان آب و آتش

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد از استقبال هزاران نفری شهروندان از برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه رمضان بوستان آب و آتش در قالب برنامه بر آستان جانان خبر داد.

تاریخ : دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۲:۰۱

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد؛ فرزاد طالبی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: در سال جاری بوستان ها و فضاهای مختلف اراضی عباس آباد شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خواهد بود که ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت ها در این زمینه بوده است. 

وی افزود: برگزاری برنامه در این ماه مبارک به عنوان یک الویت در برنامه های حوزه فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و به همین منظور با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نسبت به برگزاری برنامه برآستان جانان به مدت ۱۷ شب اقدام گردید که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به استقبال شهروندان از این برنامه تصریح کرد: برنامه بر آستان جانان بعد از افطار و از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار شد که در هر شب به طور متوسط بیش از ۱۵۰۰ نفر در آن شرکت و از غرفه های فرهنگی و آموزشی برپا شده در حاشیه آن بازدید کردند. 

به گفته طالبی، سخنرانی دکتر مهدیه الهی قمشه ای، تلاوت قرآن، روایات دینی و قصص قرآنی ، مسابقات فرهنگی و مذهبی و همچنین ارائه بسته های فرهنگی، راه اندازی غرفه های عرضه محصولات فرهنگی، آموزش چهره به چهره، مشاوره و پاسخگویی به مسائل دینی و … از جمله فعالیت هایی بوده که در جریان برنامه بر آستان جانان اجرا شده است.
فرزاد طالبی یادآور شد: بوستان آب و آتش با توجه به معماری خاص و سازه های قابل توجه آن که داستان حضرت ابراهیم (ع) را در هفت پرده به تصویر به تصویر کشیده است یکی از جاذبه های تفریحی و تفرجی اراضی عباس آباد است که با بهره مندی از فضای اجتماعات مناسب در طول سال پذیرای برنامه های متعدد فرهنگی و مذهبی خواهد بود.

کد خبر: ۴۴۸۸۸

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.