هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ماجراجویی علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، “گیدو وستروله” وزیر خارجه آلمان وضعیت منطقه را بسیار جدی خواند. وی طی دیدار با “ایهود باراک” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیت المقدس اشغالی در مورد اقدام نظامی یکجانبه این رژیم علیه ایران هشدار داد.

وی در عین حال مدعی شد که برلین نگرانی های تل آویو در مورد برنامه هسته ای ایران را درک می کند. وستروله در این دیدار با اشاره به ابراز نگرانی های مقامات رژیم صهیونیستی در مورد فروش دو زیردریایی آلمانی به دولت مصر تاکید کرد این قرارداد به قوت خود باقی است.

وزیر خارجه آلمان در ادامه سخنان خود با بیان این که این کشور در فروش تسلیحات به دولتهای منطقه امنیت اسرائیل را در نظر دارد، یادآور شد کشورش زیردریایی های مدل دلفین را که دارای جدیدترین فناوری هستند، تنها در اختیار این رژیم قرار می دهد.

 

در این دیدار همچنین باراک ضمن تقدیر از حمایتهای نظامی آلمان از اسرائیل مشخصا به خرید ۶ فروند زیردریایی دلفین توسط نیروی دریایی ارتش این رژیم اشاره کرد.

 

باراک در عین حال از آلمان خواست به عنوان رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل تلاش بیشتری برای اعمال فشار به ایران در مذاکرات ۱+۵ انجام دهد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.