هشدار باشگاه آرسنال به والکات

به نقل از ساکرنت، تئو والکات که در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس برای دیدار با سن مارینو و لهستان در چارچوب مقدماتی جام جهانی قرار دارد، آخرین سال قراردادش با توپچی‌های لندن را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش فارس،والکات پیش از این اعلام کرده بود برای تمدید قرارداد خود با آرسنال دچار تردید شده است. او دلیل این امر را نیز دلایل فوتبالی اعلام کرده بود نه مشکلات مالی. با این حال پیتر هیل وود، رییس آرسنال معتقد است والکات برای ماندن در این تیم دستمزد بیشتری می‌خواهد.

چندی پیش و درست زمانی که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال اعلام کرد قصد دارد از والکات در خط حمله این تیم استفاده کند. جایی که والکات بارها اعلام کرده می‌‌خواهد در آن به بازی گرفته شود. آینده این بازیکن با باشگاه گره خورد ولی هیل وود پس از آن اعلام کرده برای ماندن هیچ بازیکنی در این تیم به او باج نخواهند داد.

هیل وود در این زمینه گفت: ما برای پرداخت دستمزد به بازیکنان باشگاه ساختاری داریم که حاضر نیستیم آن را برای هیچ بازیکنی به هم بزنیم. ما برای تمدید قرارداد بازیکنان خود، پیشنهادی را ارائه می‌کنیم که فکر می‌کنیم از سوی آنها قابل پذیرش است. پیشنهادی هم که به والکات داده‌ایم، پیشنهاد خوبی است. همه از ما می‌پرسند که چه زمانی این مشکل حل خواهد شد. از من نپرسید چه زمانی، زیرا هیچ نظری در این مورد نخواهم داد. امیدوارم او پای میز قرارداد بیاید و آن را امضا کند. اگر او این کار را انجام ندهد خیلی ناراحت خواهم شد زیرا پرداخت دستمزد بازیکنان از دستان من خارج است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.