هشدار بانک مرکزی به تبلیغات کذب موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز

بینا- بانک مرکزی در زمینه تبلیغات کذب برخی موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز فعالیت مبنی بر تشویق عموم به سپرده گذاری یا اخذ تسهیلات هشدار داد .

RSS

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. موسسه مالی و اعتباری حافظ:

    در پی شکایت ریاست هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری حافظ ، آقای ابراهیم درویشی ، معاون نظارتی بانک مرکزی ج.ا.ا به بازپرسی مربوطه در دادسرای ناحیه ۲۸ احضار شد.
    سید احسان میرزاباقری برزی ، رییس هیئت مدیره مؤسسه طی نامه ای به بازپرسی مربوطه اظهار داشت : اینکه فعالیت مؤسسه ، بامجوز یا فاقد مجوز بوده ، ماهیت حقوقی داشته و مسئله ای جدا محسوب که در صورت هرگونه ادعا توسط مشتکی عنه ، می بایست قبلاً از مسیر قانونی خود طرح موضوع و پیگیری می نمودند. لذا موضوع مذکور ، نمی تواند طرح مسئله ی مطروحه در شکایت مذکور مبنی بر توهین ، افترا و نشراکاذیب صورت گرفته را تحت الشعاع خود قرار دهد ، چرا که در هر صورت ممکن شرعاً ، قانوناً ، عرفاً و اخلاقاً چنین حق و مجوزی دال بر توهین ، افترا و نشر اکاذیب برای هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه حتی فرض محال ، در صورت صحت چنین مواردی مرجع تشخیص دهنده ، دستگاه قضایی و قاضی ، پس از طی سلسله مراتب اداری و قضایی می باشد ، نه بانک مرکزی و معاون نظارتی آن. لذا باعنایت به مطالعه پرونده و موارد مطروحه و مستندات ارائه شده توسط مشتکی عنه و نمایندگان حقوقی بانک مرکزی ج.ا.ا ، این نکته به نظر می رسد که موضوع فوق الذکر را کانون توجه ، تأکید و محور توجیه و سرپوش گذاشتن به اصل موضوع و موارد مطروحه قرار داده و سعی در عوض نمودن صورت مسئله اصلی می باشد.
    در بخش دیگری از این نامه آمده است : ضمناً با توجه به مشاهده مکاتبات و مستندات ارائه شده که حاکی از تبانی های پشت پرده در صحت موضع گیری های صورت گرفته بر علیه مؤسسه دارد ، این حق بر ما مسلم است که در موضع دفاع ، اسناد مثبته دال بر حقانیت و هویت مؤسسه و تبعیض رفتار را ارائه که متعاقباً تقدیم حضور می گردد.
    حافظ = فرآیند محور ، قانون مدار
    حقایق پنهان
    HAFEZFCI.COM

  2. موسسه مالی و اعتباری حافظ:

    شکایت مؤسسه مالی و اعتباری حافظ از معاون نظارتی بانک مرکزی ، به اتهام : افترا ، توهین ، نشراکاذیب ،در پایان دولت دهم طی نامه شماره ۱۷ مورخه ۹۲/۳/۲۶ با دستور دادستان محترم تهران ، به دادسرای ناحیه ۲۸ کارکنان دولت و فرهنگ و زسانه رجاع شد.
    حافظ = فرآیند محور ، قانون مدار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.