هشدار جدی به کاربران فیس بوک

برخی کاربرانی که این ویژگی را در فیس بوک فعال کرده اند از آن ناراضی هستند و دوست دارند آن را غیرفعال کنند، اما خود فیس بوک برای این کار گزینه ای را در نظر نگرفته و همین امر موجب سواستفاده های فراوان شده است.

شرکت امنیتی سوفوس در مورد ترفند جدید برای آلوده کردن رایانه های کاربرانی که از فیس بوک استفاده می کنند، هشدار داد.

به گزارش فارس به نقل از نیکد سکیوریتی، این شیوه فریب و کلاه برداری به خصوص آن دسته از کاربران فیس بوک را تهدید می کند که از ویژگی Timeline این سایت استفاده می کنند.

محققان سوفوس می گویند کلاهبرداران و جانیان آنلاین با ارسال حجم زیادی از هرزنامه و پیام های ناخواسته برای کاربران مدعی می شوند ابزاری را طراحی کرده اند که می تواند قابلیت Timeline را از صفحه فیس بوک کاربران حذف کند و آن را به حالت قدیمی برگرداند.

Timeline طراحی جدید برای صفحات کاربران فیس بوک است که رویدادهای مختلف را بر حسب توالی زمانی نمایش می دهد. برخی کاربرانی که این ویژگی را در فیس بوک فعال کرده اند از آن ناراضی هستند و دوست دارند آن را غیرفعال کنند، اما خود فیس بوک برای این کار گزینه ای را در نظر نگرفته و همین امر موجب سواستفاده های فراوان شده است.

در این روش، از کاربران فریب خورده خواسته می شود تا پلاگین خاصی را بر روی مرورگر خود نصب کنند. این پلاگین که به زبان ترکی استانبولی طراحی شده، در عمل دسترسی مهاجمان به اطلاعات شخصی کاربران را ممکن می کند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۳۲ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۱ خرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فیس بوک, هشدار به کاربران فیس بوک, ویتایم لاین فیس بوک, ویروس, کاربران فیس بوک

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.