هشدار دربارهٔ مسابقات ماهواره‌ای/ مالبختگان می‌توانند شکایت کنند

۳ م دیماه ،

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اخطار در خصوص کلاهبرداری در قالب مسابقات ماهواره‌ای گفت: مالباختگان می‌توانند با مراجعه به دستگاه قضائی شکایت کنند.

به گزارش حوزه حقوقی، قضائیممتازنیوز، سرهنگ مهرداد امیدی دربارهٔ این مطلب اظهار داشت: شهروندانی که در مسابقات شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله مسابقات پیامکی بعضی شبکه های فارسی زبان شرکت کرده و به بهانه ارسال جایزه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به دستگاه قضایی از این اشخاص شکایت کنند.

وی ادامه داد: ممکن است این شبکه‌ها با پرسیدن سوال‌های بسیار آسان اقدام به برگزاری مسابقه کنند و پس از برنده شدن فرد برای ارسال جایزه مقدار پولی دریافت و پس از واریز پول جایزه‌ای کمتر از میزان اعلام شده را برای اشخاص ارسال می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری افزود: اشخاصی که در دام این شبکه‌های ماهواره‌ای گرفتار شده‌اند می‌توانند برای شکایت به مراجع قضائی مراجعه کنند، البته با توجه به اینکه کلاهبرداران مبلغ کمی از هر فرد کلاهبرداری می‌کنند، بسیاری از اشخاص حاضر به شکایت نمی‌شوند.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجتبی حیدری:

    باسلام خدمت شما بنده طی شکت درمسابقه شبکه ایرانیان شرکت نمودم بعداز۷وز پیامکی مبنی بربرنده شدن ماشین شاسی بلند جاک بمبلغ ۹۵میلیون شده وتا۴ساعت اتی مبلغ ۱۸۰۰۰۰تومان بابت ترخیص وگمرکی باید پرداخت نمایی یشماره کارت بانک حکمت بنام هادی شاه پسند{۶۳۶۹۴۹۱۰۰۹۷۰۲۱۵۳}مسول امورگمرک ازشمابرادران گامی درمورد صحت وغلط این مساله مزاحم شدم لطفابنده حقیر راراهنمایی فرماییدباتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.