هشدار AFC به استقلال: تکلیف مدارک کرار و لاوره را مشخص کنید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – کنفدراسیون فوتبال آسیا در تماسی با فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال نسبت به نقص مدارک ۳ بازیکن استقلال اخطار داد.

به گزارش ممتاز ؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از آنها خواست تا مدارک ناقص ۳ بازیکن استقلال را زودتر تکمیل کنند تا این بازیکنان شانس بازی در راند سوم لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهند. شاهین رحمانی رئیس کمیته مسابقات و مسئول برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با خبرآنلاین به تشریح جزئیات این اتفاق می پردازد و می گوید:« تمام تیم ها از قبل می دانستند که برای این مرحله از بازی ها باید تا تاریخ ۲۱ جولای مدارک شان را برای کنفدراسیون بفرستند. استقلالی ها هم در این تاریخ مدارک شان را فرستاده اند اما نقص مدارک ۳ بازیکن این تیم سبب شده تا کنفدراسیون آسیا از مسئولان این تیم بخواهد این نقص مدارک را مرتفع کنند. این خواست به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران و این باشگاه اعلام شده است. در حال حاضر مدارک یک بازیکن ایرانی و ۲ بازیکن خارجی این تیم یعنی کرار و لاوره ناقصی دارد. ۲ یار خارجی این تیم هنوز ITC های شان را به ما ارسال نکردند و یکی از بازیکنان ایرانی شان هم مشکل دیگری در مدارکش دارد. خواست کنفدراسیون آسیا این است که همه تیم ها بتوانند با ارسال به موقع مدارک شان از همه بازیکنان شان استفاده کنند اما این تا وقتی است که سبب نشود حق دیگر تیم ها ضایع شود. به هر حال مسئولان باشگاه استقلال باید هرچه زودتر این مدارک را در اختیار ما قرار بدهند.»
البته آندو تیموریان برای بازی در استقلال مشکلی ندارد و او می تواند به رغم ثبت دیرهنگام قراردادش ، در بازی های آسیایی برای استقلال به میدان برود. چون او بازیکنی ایرانی الاصل است و بازیکنان هر کشور به رغم بازگشت از لیگ های خارجی به تیمی از کشورشان نیازی به ارائه رضایتنامه بین المللی ندارند. استقلالی ها که سال ۸۵ به سبب نقص مدارک جاسم کرار از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده بودند این بار هم برای ارسال نام او به لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلاتی شده اند که البته اگر مسئولان این تیم زودتر وارد عمل شوند ، قابلیت حل مشکل وجود دارد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.