هفتمین جشنواره موسیقی جوان اواخر شهریور برگزار می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

هفتمین جشنواره موسیقی جوان پس از وقفه‌ای چند ساله، ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه توسط انجمن موسیقی ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، علی ترابی با اعلام این خبر گفت: هفتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی از ۲۳ شهریورماه به مدت ۳ روز در تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران افزود: هفتمین جشنواره موسیقی جوان با برخورداری از حضور برجسته ترین اساتید موسیقی کلاسیک ایرانی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، رامبد صدیف، مجید کیانی و داریوش طلایی در ترکیب شورای سیاستگذاری خود و نیز داوران با سابقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان این جشنواره اظهار داشت: فراخوان این دوره از جشنواره از اوایل خردادماه امسال انتشار یافته و طی آن گروه‌های متقاضی در رده‌های سنی۱۰تا ۲۷ سال می‌توانند در دو بخش تکنوازی و تکخوانی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی و بر اساس موارد مطرح شده در فراخوان، آثار خود را تا پایان تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در خاتمه خاطر نشان کرد: گروه‌های انتخابی طی سه روز درحضور هیات داوران به اجرا خواهند پرداخت و در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود برگزیدگان انتخاب می‌شوند.به گزارش فارس، هفتمین جشنواره موسیقی جوان ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.