هفته‌ی جهانی فضا با اعلام برنامه‌ها هر روز آغاز گردید

اردیبهشت ۱۴۰۳

کمیته هفته جهانی فضا با مشارکت کارشناسان و فعالان حوزه فناوری فضایی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و انجمن‌های علمی- تخصصی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ؛ دبیر هفته جهانی فضا با اعلام برنامه‌های روزانه‌ی این هفته از آغاز برنامه‌ها این هفته خبر داد.

دکتر منوچهر امیر فیروزکوهی گفت:‌از ابتدای نامگذاری هفته جهانی فضا، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور فعال در این حوزه همه مساله با تدارک برنامه‌های متنوع در جهت اهداف تعریف شده برای این مناسبت حرکت نموده و سازمان جهانی فضایی ایران وظیفه هماهنگی و سازماندهی برنامه‌های متناسب با این هفته را در سراسر کشور عهده‌دار شده و تلاش نموده است تا گروه‌های مختلف مخاطبین را تشویق و ترغیب به فراگیری و آشنایی با فواید فناوری فضایی نماید.

امیر فیروزکوهی افزود: امسال نیز کمیته هفته جهانی فضا با مشارکت کارشناسان و فعالان حوزه فناوری فضایی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، انجمن‌های علمی تخصصی در سازمان فضایی ایران تشکیل و اقدام به تدارک برنامه‌های آموزشی در سطوح مختلف تخصصی و عمومی نموده است.

آنچه که امروز به عنوان برنامه‌های هفته جهانی فضا در ادامه مطرح می‌شود تنها بخشی  از برنامه‌های در دست اجراست و لازم به ذکر است که علاقه‌مندان در سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی سازمان فضایی ایران اقدام به برگزاری برنامه‌های آموزشی و ترویجی می‌نمایند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.