هفته آینده؛ تعیین زمان دیدار فراکسیون رهروان ولایت با “دکتر روحانی” و “جهانگیری”

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از تعیین زمان دقیق دیدار اعضای هیئت‌رئیسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور و معاون اول وی در هفته آینده خبر داد.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تعیین زمان دقیق دیدار اعضای هیئت‌رئیسه این فراکسیون با رئیس‌جمهور و معاون اول وی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مجلس و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به علت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در هفته جاری جلسه نداشتند، بنابراین برنامه‌ریزی شده تا در روز سه‌شنبه هفته آینده، زمان دقیق دیدار اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون با “دکتر روحانی” و “اسحاق جهانگیری”، مشخص شود.

وی در ادامه افزود: همچنین قرار است جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز یک‌شنبه هفته آینده برگزار و رؤسای ۴ کمیته از کمیته‌های ۶‌ گانه فراکسیون رهروان ولایت مشخص شوند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: کمیته‌های شش‌گانه فراکسیون رهروان ولایت با عناوین کمیته داوران، سیاسی، اقتصادی، حقوقی، اجتماعی ــ فرهنگی و بانوان در این فراکسیون فعالیت می‌کنند که تا کنون روسای کمیته‌ داوران با ریاست” غلامرضا مصباحی‌مقدم” و کمیته بانوان با ریاست” فاطمه رهبر” مشخص شده‌اند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.