هفته قبل تهرانی‌ها چقدربنزین مصرف کردند؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

هفته قبل
تهرانی‌ها چقدربنزین مصرف کردند؟

ممتازنیوز: مصرف بنزین استان تهران در سومین هفته تابستان با ثبت متوسط مصرف روزانه ۱۲ میلیون و ۱۸۶ هزار لیتر نسبت به هفته دوم تیر کاهشی ۱.۲ درصدی داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در سومین هفته تابستان (۱۵ تا ۲۱ تیر) در استان تهران در مجموع ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در باک خودروها و موتورسیکلت ها به مصرف رسید.
روز شنبه (پانزدهم تیر) مجموع مصرف بنزین در پایتخت ایران و دیگر شهرهای استان تهران به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید. در روز بعد با کاهش ۵۰۰ هزار لیتری مصرف این فرآورده نفتی، ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح این استان مصرف شد.
مجموع مصرف بنزین تهران در روز دوشنبه (هفدهم تیر) با افزایش ۴۰۰ هزار لیتری به ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر رسید.
سه شنبه (هجدهم تیر) مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در تهران با کاهش ۲۰۰ هزار لیتری به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید.
مصرف بنزین روز نوزدهم تیرماه این استان نسبت به روز قبل از آن ثابت بود در این روز مصرف بنزین تهران در مرز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر ثبت شد. روز پنجشنبه (بیستم تیر) مصرف ۱۱٫۴ میلیون لیتری بنزین از کاهش ترددها در سطح استان تهران حکایت داشت.
مصرف بنزین تهران در روز جمعه (بیست و یکم تیر) با ثبت رقم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، متوسط مصرف روازنه بنزین این استان را در سومین هفته تیر ماه به ۱۲ میلیون و ۱۸۶ هزار لیتر رساند که در مقایسه با متوسط مصرف ۱۲ میلیون و ۳۲۹ هزار لیتری هفته دوم تابستان نشان دهنده کاهش ۱٫۲ درصدی مصرف بنزین استان تهران است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.