هفت ترانه با خاطرات شما

۲۳م آذر ،

برنامه “هفت ترانه” که از شبکه تلویزیونی شما پحش می شود خاطرات دوران زندگی مخاطبان خود را مرور می‌کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صدا و سیما؛ مدیر طرح و برنامه‌ریزی و نظارت شبکه تلویزیونی “شما” در  گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: این برنامه موسیقایی که در حال حاضر به پخش ترانه‌های سنتی، پاپ و پاپ سنتی می‌پردازد فضایی را برای مخاطبان فراهم کرده تا خاطرات موسیقایی خود را بیان کنند.
رقیه محمدزاده  افزود: با توجه به جایگاه و شرایط ویژه موسیقی، آواها و نواها در ایران اسلامی، رویکرد ویژه برنامه “هفت ترانه” نگاه خاصی به خاطرات نوستالوژی مخاطب درخصوص موسیقی‌های ماندگار سرزمین‌مان است.
مدیر طرح و برنامه‌ریزی و نظارت شبکه تلویزیونی “شما” گفت: ویژه برنامه موسیقی “هفت ترانه” شبکه شما هم اکنون توانسته است بیش از ۷۰ درصد از خواسته‌های مخاطبان را در مورد موسیقی‌ تامین کند. این برنامه براساس تامین نیازهای موسیقایی، متناسب با توقعات مخاطبان  و در چارچوب مقررات رسانه ملی طراحی شده و با توجه به مناسبت‌ها نیز هدف‌گذاری شده است.
وی گفت: “هفت ترانه” بزودی به پخش آواها، نواها و ترانه‌های فولکور محلی استانها خواهد پرداخت .
رقیه محمدزاده  گفت: در حال حاضر بخشی از سرودها و ترانه‌های مورد نیاز خود را از طریق آرشیو سازمان و رادیو و نیز بخش دیگری را از اشخاص کارشناس موسیقی که به آنها دسترسی داریم تامین می‌کنیم اما امیدواریم در آینده با تشکیل یک آرشیو غنی موسیقی در شبکه شما ویژه برنامه هفت ترانه را با محتوای غنی‌تری تقدیم علاقه‌مندان بکنیم .
گفتنی است؛ “هفت ترانه” بطور زنده روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۳۰/۱۸ بمدت یک ساعت برای مخاطبان شبکه تلویزیونی شما بر روی آنتن این شبکه‌ می‌رود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. فرهنگسرای ملل:

    سلام . عرض ادب . صمیمانه از شما دعوت میشود در نشست شعر و ترانه خوانی ( بزم کلمات) شرکت فرمایید .در این برنامه جمعی از شاعران و ترانه خوانان حضور دارند .
    زمان :۲۳ شهریور ۹۲ ساعت ۳۰/۱۶ پارک قیطریه تهران تلفن ۲۲۲۰۴۴۵۳
    سخنران : آقای دکتر یاسمی
    حضور جنابعالی را در این برنامه گرامی میداریم . / فرهنگسرای ملل

  2. فرهنگسرای ملل:

    با سلام واحترام .از جنابعالی صمیمانه دعوت مینمایم در برنامه آزاد بزم کلمات که به موضوع ترانه سرایی ترانه خوانی و ترانه نویسی می پردازد شرکت فرمایید .در این برنامه ترانه سرایان ، ترانه نویسان و شاعران و میهمانان گرانقدری همچون آقای دکتر یاسمی و دیگر شعرای مطرح حضور خواهند داشت .زمان برنامه روز شنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۲ و ۲ شهریور میباشد .مکان پارک قیطریه تهران ساعت ۱۸-۱۶ ./تلفن تماس ۲۲۲۱۵۰۶۲ ./پیشاپیش حضور شما را در برنامه بزم کلمات گرامی میداریم ./منتظر دیدارتان هستیم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.