هفت جشنواره منطقه ای اختراعات امسال برگزار می گردد

۰۹اردیبهشت، فاوانیوز : معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برپایی هفت جشنواره منطقه ای اختراعات در سال جاری خبر داد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایرنا ، دکتر حسن حسینی اظهار داشت: اولین جشنواره منطقه ای اختراعات با نام کوهرنگ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و با همکاری استان های قم، اصفهان و مرکزی از ۳۱ اردیبهشت تا دوم خردادماه برگزار می گردد.این جشنواره دارای بخش ویژه بازی های فکری است.

وی افزود: دومین جشنواره منطقه ای اختراعات با عنوان «کوهساران » به میزبانی استان اردبیل و با همکاری استان های زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بیست و نهم، سی ام و سی و یکم مردادماه امسال برگزار خواهد شد. این جشنواره بخش ویژه انرژی های نو دارد .

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین سومین جشنواره منطقه ای اختراعات با عنوان زاگرس به میزبانی استان ایلام و با همکاری استان های کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه امسال برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت : جشنواره منطقه ای اختراعات خراسان با بخش ویژه کشاورزی نیز ۲۳ تا ۲۵ مهرماه برگزار می گردد.این جشنواره به میزبانی خراسان رضوی با مدیریت بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی برپا می گردد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره منطقه ای اختراعات دماوند از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه اشاره کرد و گفت : این جشنواره به میزبانی بنیاد نخبگان استان سمنان با بخش ویژه محیط زیست با مشارکت استان های تهران ، البرز، قزوین، مازندران،گیلان و گلستان برگزار خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره منطقه ای اختراعات با عنوان خلیج فارس به میزبانی استان بوشهر با همکاری استان های هرمزگان،بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بخش ویژه تغذیه و سلامت ۲۶ تا ۲۸ مهرماه برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان یادآور شد : جشنواره منطقه ای اختراعات کویر در هفدهم،هیجدهم و نوزدهم مهرماه برگزار می گردد.این جشنواره با بخش ویژه ورزش عمومی و سلامت به میزبانی بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان با مشارکت استان های کرمان و یزد برگزار می گردد .
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.