هفت هزار گوشی قاچاق توقیف شد

۲۷خردادماه، موبنا- معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ثبت و ضبط هفت هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یکی از بنادر جنوب کشور خبر داد.

مهدی ابویی گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین نیروی انتظامی توانست با رصدهای پی درپی یکی از محموله‌های بزرگ قاچاق را کشف کنند که از کالاهای به دست آمده حدود هفت هزار گوشی تلفن همراه بوده است.

وی با اشاره به نوع برندهای کشف شده در این محموله گفت: نوکیا،‌ سامسونگ و سونی از جمله برندهایی می باشند که در این بازرسی ثبت و ضبط شد.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: در حال حاضر بازرسی‌هایی متعددی از سوی بازرسان سازمان حمایت از مصرف کننده،‌ شورای اصناف و همچنین نیروی انتظامی با اقدامات اطلاعاتی در نقاط اصلی پخش کالاهای قاچاق از جمله یکی از مراکز خریدوفروش بزرگ موبایل در مرکز تهران صورت می‌گیرد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که از چند هفته قبل تا کنون همزمان با بازرسی‌های متعدد صورت گرفته توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مراکز بزرگ خریدوفروش موبایل در تهران عرضه قاچاق این کالای ارتباطی به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گفته منابع بازاری‌ مدتی است که عرضه انواع گوشی‌های بدون گارانتی در بازار به طور چشمگیری کاهش یافته که این امر سبب افزایش قیمت نسبی انواع کالاهای بدون گارانتی اصلی شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.