هلدینگ IT در گروه خوارزمی تشکیل می شود

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی گفت: هلدینگ فناوری اطلاعات در گروه خوارزمی تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا، ‘مهدی کرباسیان’ با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده پردازی خوارزمی برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۰ گفت: سهامداران در این مجمع به ‘تشکیل هر چه سریعتر هلدینگIT خوارزمی’ رای دادند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، تصریح کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده پردازی خوارزمی در ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شد که ‘ایجاد هماهنگی جهت تشکیل هر چه سریعتر هلدینگIT خوارزمی با محوریت شرکت توسعه فنآوری اطلاعات خوارزمی’ از مهمترین مصوبات آن بود.

وی اضافه کرد: شرکت داده پردازی به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، بر اساس آخرین ارزیابی مرجع رسمی شورای عالی انفورماتیک کشور، دارای رتبه یک در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، رتبه ۳ در زمینه خدمات پشتیبانی، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی شبکه داده ها و رتبه ۳ در زمینه پشتیبانی نرم افزارهای خارجی است.

کرباسیان ادامه داد: این شرکت با دارا بودن بیش از یک دهه سابقه و تجربه در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش صنعت بانکداری کشور به حدی از توانایی و تخصص رسیده است که بتواند در سایر حوزه های صنعت نیز به ارائه خدمات فناوری اطلاعات بپردازد.

وی با اشاره به اهداف و چشم انداز سرمایه گذاری خوارزمی تاکید کرد: با توجه به سند برنامه راهبردی مصوب هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و در راستای هم افزایی و اثر بخشی سرمایه گذاری ها و حرکت به سوی تشکیل شرکت های تخصصی، طرح تشکیل هلدینگ فنآوری اطلاعات با محوریت شرکت توسعه فنآوری اطلاعات خوارزمی در دستور کار قرار گرفته است.

کرباسیان افزود: بر این اساس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی مقرر کرد که به منظور تشکیل هلدینگ فنآوری اطلاعات، ضمن واگذاری سهام شرکت داده پردازی خوارزمی، اختیار مدیریت شرکت مذکور به شرکت توسعه فنآوری اطلاعات خوارزمی تفویض شود و به موازات آن، تجدید ساختار به منظور ارائه طرح های توسعه ای و افزایش بهره وری انجام پذیرد.

وی در پایان اعلام کرد: هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی همچنین بر اهمیت و ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت های حرفه ای تخصصی و تجارب ارزشمند شرکت های داده پردازی خوارزمی و توسعه فنآوری اطلاعات خوارزمی در چارچوب هلدینگ جدید تاکید کرده است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.