همانند سال گذشته روی داد: ارائه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات تلفن‌همراه به حجاج توسط ایرانسل

همانند سال گذشته روی داد: ارائه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات تلفن‌همراه به حجاج توسط ایرانسل

ایرانسل از عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه به حجاج بیت الله الحرام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همانند سال گذشته و همزمان با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، ایرانسل، مقرون به صرفه‌ترین تعرفه‌ خدمات رومینگ بین‌الملل را به حجاج معزز خانه خدا ارائه می‌کند.

Haj Roaming -Creative.jpg

هزینه هر دقیقه مکالمه حجاج با ایران از طریق سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل، صرف نظر از اینکه از خدمات کدام یک از اپراتورهای عربستان استفاده می‌کنند ۶۹۸۹ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه با داخل عربستان ۴۹۸۹ریال، هزینه هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران ۳۴۸۹ریال و بهای ارسال هر پیام کوتاه ۲۲۸۹ریال تعیین شده است. ضمن آنکه امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه در صورت انتخاب اپراتور زین نیز برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

براساس این گزارش، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، می‌بایست برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز، برای فعال سازی خدمات رومینگ، می بایست با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

همچنین حجاج در صورت نیاز می‌توانند پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با “مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل” به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir  تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

بنابر اعلام، شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌هایی نظیر شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وبسایت ایرانسل و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir ، نماینده ایرانسل مستقر در کشور عربستان، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط ممکن می‌باشد.
بنابر اعلام، استفاده از شارژ شگفت انگیز، در حالت رومینگ امکان پذیر نیست.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.