همایش بزرگ عفاف و حجاب در استان متبرک امامزاده معصوم (ع)

به مناسبت روز عفاف و حجاب همایش بزرگ عفاف و حجاب با تلاش اداره امور بانوان و اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با حضور احاد جوانان در امام زاده معصوم (ع) برگزار شد.

 جواد سیفی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های همایش حجاب و عفاف افزود: حجاب و عفاف از جمله احکام اسلامی و ضروریات دین است که سیاست برگزاران اجتماعی باید برای اجرای ان برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های حجاب و عفاف تصریح کرد: اقدام گسترده محلی در محله ها و محیط های محدود، برای جلوگیری از هجوم فرهنگ بی عفتی و واکسینه کردن مردم عادی در برابر این ویروس فرهنگی، با نهادینه سازی باورهای دینی در مقاطع سنی مختلف و قشر بندی های اجتماعی، موجب حفظ فرهنگ حجاب و عفاف می شود و جامعه را از تند باد تهاجم فرهنگی محفوظ نگه می دارد.

سیفی دامه داد: این همایش به تبیین بهترین نوع پوشش و رفتار اجتماعی، تعیین حریم ارتباط با نامحرم و معرفی الگوی جامع حجاب و عفاف در سطح گسترده خواهد پرداخت و با حضور احاد جوانان و خانواده ها برگزار شد.

وی به برنامه های این همایش اشاره کرد و اذعان داشت: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نوچمنی امام جماعت مسجد الزهرا( س) ، اجرای نمایش با موضوع حجاب ایرانی، قرائت زیارت نامه، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر همچنین برپایی غرفه های فرهنگی در حیاط امامزاده از جمله نمایشگاه عکس، مشاوره عفاف و حجاب،‌ تست قند خون،‌ عرضه مستقیم محصولات حجاب و عفاف و توزیع پکیج فرهنگی با محتوای سی دی اموزشی و محصولات حجاب از برنامه های این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: همایش حجاب و عفاف روز دوشنبه ۲۲تیر ماه از اسعت ۱۰ صبح الی ۱۳ در استان متبرک امامزاده معصوم (ع) واقع در خیابان قزوین برگزار شد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.