همایش تدبیر و تجارت روز جمعه برگزار میشود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شبکه رادیویی اقتصاد ، همایش تدبیر و تجارت را با محوریت فنون مدیریت موفقیت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می کند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد ، امیر کشانی دبیر همایش تدبیر و تجارت گفت : با توجه به اینکه در کشورهای توسعه یافته منبع تولید ثروت از منابع طبیعی و فیزیکی به سوی منابع انسانی سوق یافته است و ۷۰% از ارزش دارایی های کشورهای توسعه یافته به منابع انسانی آنها اختصاص دارد،‌ بحث مدیریت منابع انسانی و توسعه دانش در این حوزه از اهمیت فراوانی به ویژه در کشورهای در حال توسعه همچون ایران برخوردار است. 

وی گفت : با برگزاری این همایش قصد داریم در دو نشست فنون مدیریت موفق را مورد ارزیابی قرار دهیم. نشست اول با حضور دکتر رامبد باران دوست استاد دانشگاه به بحث کاربرد سرمایه انسانی در موفقیت تجاری می پردازد و در نشست دوم دکتر قاسمی استاد دانشگاه مدیریت جامع نگری مبنای مدیریت نوین اقتصاد را مورد بحث قرار خواهد داد. 

امیر کشانی افزود : رادیو اقتصاد ، برنامه تدبیر را در حوزه مدیریت منابع انسانی طراحی کرد و این همایش در حقیقت تبلور این برنامه پر شنونده است. 

امیر کشانی به راه اندازی باشگاه کارآفرینی و مهارت آموزی اشاره کرد و گفت : رادیو اقتصاد با همکاری فرهنگسرای کار اقدام به راه اندازی باشگاه کار آفرینی و مهارت آموزی کرده است که حدود دو هزار عضو فعال دارد. 

وی ادامه داد: این باشگاه در هر فصل یک همایش و چند کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف اقتصاد برگزار می کند و قرار است کارگاه های منظم آموزشی از مهر ماه با همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی دایر شود. 

همایش تدبیر و تجارت روز جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۳ در فرهنکسرای اندیشه برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.