همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود

۰۱م آذر ،

دومین‌همایش بین المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی انفورماتیک در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بانک خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش،آشنایی جامعه بانکی کشور با تحولات تازه در بانکداری الکترونیک،یکسان‌سازی تعاریف این حوزه و معرفی الگوها و زیر‌ساخت‌های ملی و بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خواهد بود.

بر اساس تصمیمات کمیته علمی؛ « بانکداری آینده»، «توسعه زیرساخت‌ها و استاندارد‌ها» ، «تنظیم مقررات، نظارت و پایش ریسک»، «توسعه محصولات» و «ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی» محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند و لازم است مقالات علاقمندان بر مبنای این محور‌ها تهیه و برای دبیرخانه علمی ارسال شود.

در بخش جنبی این همایش، نمایشگاه تخصصی و ۲۰ کارگاه‌ تخصصی در ارتباط با‌ موضوعات و محورهای همایش و سایر مباحث مورد نیاز حوزه بانکداری الکترونیک کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به استقبال قابل توجه علاقمندان، آخرین فرصت برای ارسال خلاصه مقاله تا پایان آبان ماه تمدید شده است . بنابراین مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویانی که علاقمند به ارسال مقاله به همایش می باشند، می‌توانند خلاصه مقاله خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان‌ ماه و اصل آن را تا تاریخ ۳۰ آذرماه سال‌جاری به دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند.

در ضمن، خاطرنشان می‌شود آخرین مهلت ثبت‌نام در همایش و کارگاه‌های آموزشی دهم دی‌ماه و فرصت حضور در نمایشگاه تخصصی آن یکم دی‌ماه است.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر‌ می توانند به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی http://conf.mbri.ac.ir/ebps2 مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.