همایش تقدیر از دبیران کانون های سالمندان محلات

۰۲م اسفند ،

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۰ از برگزاری همایش تقدیر از دبیران کانونهای سالمندان ۲۲ محله خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبر نگاران از شهرداری منطقه ۲۰ ، جواد کریمی با اعلام این خبر گفت: همایش تقدیر از ۲۲ دبیر کانونهای سالمندان محلات منطقه ۲۰ با حضور مسئولین و اعضای کانون سالمندان محلات در سرای محله شهید غیوری برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان تقدیر به عمل امد. 
وی با اشاره به اینکه ۲۲ کانون سالمند با ۲۳۰۰ نفر عضو در منطقه ۲۰ فعال می باشند افزود: به منظور  ارتقاء آگاهی و خدمات رسانی به اعضای این کانون در طول سال جاری برنامه های مختلف آموزشی و گردشگری از جمله کارگاه های آموزشی دیابت، بیماریهای دوران سالمندی ، تغذیه دوران سالمندی، اردوهای تفریحی، زیارتی و معاینه رایگان پزشک و تست رایگان قند و فشار خون در سطح محلات برگزار شده است.
کریمی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از اعضای کانون پزشکان منطقه ۲۰ اظهار داشت:  در مراسمی که با حضور دکتر گلمکانی رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران،مهندس غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی و حاج آقا معبودی قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی و تعدادی از کارشناسان سلامت محلات در مرکز ری شناسی برگزار شد از  ۳۰ نفر از  از اعضای فعال کانون پزشکان تقدیر به عمل آمد.
وی افزود:  در  این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پزشکان فعال محلات و دبیر کانون پزشکان تقدیر شد و درحاشیه این مراسم دکتر گلمکانی از مرکز ری شناسی و آثار و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده بازدید کرد.
کریمی با اشاره به ویژه برنامه های حوزه سلامت در سال جاری افزود: مراسم تقدیر از دبیران ۲۲ کانون پیشگیری از چاقی از برنامه های آتی اداره سلامت منطقه ۲۰ است .
وی برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از چاقی،تغذیه سالم و رژیم درمانی و ورزش، ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه و روانشناسی را از برنامه های برگزار شده برای اعضای کانون پیشگیری از چاقی عنوان کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.