همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تلکام

شنبه ۲۰م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

همایش معرفی محصولات و راهکارهای سازمانی و تجاری ایرانسل همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۲ در ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۲ همایش معرفی محصولات و راهکارهای سازمانی و تجاری ایرانسل در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در سالن کنفرانس شماره یک دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این همایش محصولات و راهکارهای سازمانی ایرانسل در حوزه امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات شامل خدمات پردازش ابری، تبادل امن اطلاعات بر روی بستر تلفن همراه، شبکه اختصاصی تلفن همراه، شبکه خصوصی مجازی مبتنی بر وایمکس بانکداری همراه امن و رمز یک بار مصرف معرفی خواهد شد.

بنابراین گزارش تفسیری، در حوزه راهکارهای بهبود ارتباطات که شامل دفتر کار مجازی تلفن اینترنتی، خدمات ارتباطی ماشین به ماشین (M2M)، خدمات همراه مبتنی بر بستر کدهای دستوری (USSD) و راهکارهای مبتنی بر موقعیت به سازمان ها و مالکان کسب و کار معرفی خواهد شد.

این گزارش تفسیری می افزاید: در حوزه مدیریت بها های ارتباطی کسب و کارها هم ایرانسل خدمات ویژه ای نظیر کنترل بها های عملیاتی کنترل بها های تماس، فهرست طلایی کنترل حساب اینترنتی و خدمات پرداخت سازمانی را معرفی خواهد نمود.

همچنین در این همایش راهکارهای اطلاع رسانی و تبلیغات ایرانسل هم در بخش های آهنگ پیشواز تجاری، پیامک انبوه تجاری، پیشخوان تجاری تبلیغات هوشمند نظرسنجی و سرویس اطلاعات شهری و راهکارهای دسترسی مستمر ایرانسل به مدیران و کارشناسان سازمان ها و مالکان کسب و کار معرفی خواهد شد.

این گزارش تفسیری حاکیست، علاقه مندان جهت حضور در این همایش می توانند با ارسال پیامکی به شماره ویژه ۷۰۰۱ از خطوط ایرانسل نام شرکت و تعداد اشخاص شرکت نماینده مورد نظر خود را به ثبت برسانند علاوه بر این شماره ۷۱۴ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط برای مدیران و کارشناسان سازمان هاو مالک کسب و کار در نظر گرفته شده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.