“همبازی” پتانسیل لازم را برای جذب تماشاگر ندارد

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

فیلم سینمایی “همبازی” به دلیل نداشتن قصه جذاب پتانسیل لازم را برای جذب تماشاگر ندارد.

منوچهر اکبرلو، منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص فیلم سینمایی “همبازی”، عنوان کرد: فیلم سینمایی “همبازی” برای جذب همزمان کودک و خانواده اش می‌کوشد اما قصه موجود پتانسیل لازم را برای جذب تماشاگر ندارد.

وی افزود: تماشاگر هنگام پذیرش شخصیت اصلی با قصه همراه می شود که در اینجا شخصیت اصلی کودکی است که از فرط توجه و رفاه زندگی خواسته های غیر معقولی دارد.
اکبرلو در ادامه گفت: بزرگترها پیگیری خواسته های چنین کودکی را بدآموزی تلقی می‌کنند و وضعیت کودک نیز به گونه ای نیست که مشابه وضعیت کودک امروزی باشد بنابراین به دلیل موقعیت غیر جذاب موقعیتهای شوخی فیلم نیز خوب از آب در نمی آید.
این منتقد اظهار داشت: فیلم “همبازی” از مخاطب امروزی بسیار عقب تر حرکت میکند و این فیلم نیز مانند ۵ فیلم پیشین رمضانی توفیقی در اکران نخواهد داشت.
اکبرلو با اشاره  به اکران نشدن ۵ فیلم پیشین این کارگردان، گفت: این اتفاق فقط در سینمای ما رخ می‌دهد که فیلم سازان پشت سر هم بدون اکران فیلم پیشی شان فیلم می سازند و باز هم امکان ساخت فیلم پیدا می‌کنند و این جزء یکی از اثرات مخرب حمایت های دولتی در ساخت فیلم هایی است که کسی آنها را نمی بیند.
این منتقد در خصوص ایفای نقش بازیگران فیلم “همبازی” تصریح کرد: فیملنامه از جذابیت های لازم برخوردار نبوده بنابراین بازی حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی که جزء بهترین های بازیگران سینمای ایران می باشند به چشم نمی‌آید چرا که نقش آنها خلاقیتی برای بازیگر ندارد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.