همراه‌اول iبه شماره‌های بیشتر نیاز پیدا کرد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول، گفت: از سال گذشته تقاضای واگذاری شماره های تازه کرده ایم اما سازمان تنظیم مقررات ( رگولاتوری ) تاکنون پاسخی iبه شرکت نداده است.
به گزارش تفسیری خبرنگار ایرنا ، ˈ مهدی عطوفی ˈ روز جمعه در نشست خبری که در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ( تلکام ۲۰۱۲) برگزار شد ، افزود: سازمان تنظیم مقررات شماره تازه iبه همراه اول نمی دهند و امروز با کمبود شماره روبرو هستیم .
وی با بیان این که در این شرایط لازم است سیاست واگذاری سیم کارت های اعتباری را تغییر دهیم، افزود: بر این اساس پیشنهاد داده ایم که سیم کارت های اعتباری که iبه مدت سه ماه از آن استفاده نمی شود، ابتدا iبه مدت سه ماه یکطرفه و بعد از شش ماه در صورت بلا استفاده ماندن، سیم کارت سلب و iبه مشتری دیگری واگذار شود .

** همراه اول ۴۵۰ سرویس iبه مشتریان ارایه می دهد
معاون بازار و امور مشتریان همراه اول در زمینه ارایه سرویس های ارزش افزوده، گفت : درحال حاضر ۴۵۰ سرویس iبه بیش از ۱۲ میلیون مشترک همراه اول ارایه می گردد.
عطوفی افزود: سرویس فروشگاه های زنجیره ای همراه اول در سیزدهمین نمایشگاه راه اندازی شده است و در روزهای آینده در سطح کشور نیز iبه iبهره برداری خواهد رسید .

** دفاتر خدمات پس از فروش همراه اول ساماندهی می گردد
عطوفی در ادامه از ساماندهی دفاتر خدمات پس از فروش همراه اول خبرداد و گفت: ۱۰ هزار دفتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور، iبه مشترکان همراه اول خدمات ارایه می دهند.
وی افزود: از آنجایی که این دفاتر همزمان برای اپراتور ایرانسل نیز این خدمات را ارایه می دهند ، همراه اول تقاضا کرده است تا هر یک از دفاتر iبه سبب رقابت بین ایرانسل و همراه اول ، با یکی از اپراتورها همکاری داشته باشند که امیدواریم بتوانیم زمستان امسال دفاتر پیشخوان همراه اول و ایرانسل را از یکدیگر تفکیک کنیم.

** درخواست شرکت های همکار همراه اول از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول، افزود: چهار شرکت خصوصی ارایه دهنده خدمات ارزش افزوده که با همراه اول همکاری می کنند ( مانند مبین وان ، رهپویان همتا ) iبه سبب مشکلات مالی در نامه ای از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست معافیت از حق السهم رگولاتوری ( سهمی که شرکت ها بابت فعالیت خود iبه دولت می دهند ) را داده اند .
عطوفی افزود: در واقع این شرکت ها تقاضای یک دوره تنفس کرده اند و ˈ رضا تقی پورˈ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از نمایشگاه قول بررسی این نامه را اعلام کردند .

** همراه اول تقاضای استفاده از ارز مبادله ای را iبه بانک مرکزی داده است
وی با بیان این که همراه اول برای خرید و واردات تجهیزات و پرداخت حق السهم رومینگ بین الملل iبه طرف های خارجی iبه ارز نیاز دارد ، گفت: با توجه iبه افزایش نرخ ارز ، این شرکت تقاضای استفاده از ارز مبادله ای را iبه بانک مرکزی داده است که امیدواریم با این تقاضا موافقت شود.

** بانک مرکزی مجوز نهایی راه اندازی سرویس کیف پول موبایلی را نداده است
معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول در مورد فراگیر نشدن سرویس ˈ جیرینگ یا کیف پول موبایلی ˈ با وجود گذشت دو سال از راه اندازی آن ، اظهار داشت : همراه اول زیر ساخت های لازم را ایجاد کرده ولی بانک مرکزی در زمینه دادن مجوز تعلل می کند و فقط مجوز یک مرحله از را ه اندازی این سرویس را داده و مجوز نهایی هنوز صادر نشده است .
عطوفی افزود: در حال حاضر از سرویس جیرینگ ( استفاده از موبایل برای پرداخت پول ) در موارد محدودی مانند شارژ سیم کارت ، پرداخت قبض و خرید از بعضی فروشگاه ها می توان ، استفاده کرد ولی iبهره گیری از این سرویس iبه صورت فراگیر، مستلزم صدور مجوز نهایی از سوی بانک مرکزی است

** آماده عرضه خدمات نسل سه تلفن همراه در خرداد ماه سال هستیم
معاون بازاریابی همراه اول از آمادگی این اپراتور برای ارایه خدمات نسل سه تلفن همراه در خرداد ماه سال آینده ، خبر داد و گفت: اگر سازمان تنظیم مقررات اجازه فعالیت در زمینه خدمات نسل سوم ر ا بدهد ، همراه اول آمادگی دارد .
عطوفی اظهار امیدواری کرد که خبرها مربوط iبه تمدید دوره انحصار اپراتور سوم نادرست باشد .

** سرویس خدمات الکترونیکی راه اندازی شد
وی در ادامه از راه اندازی سرویس عرضه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری برای مشترکان همراه اول در سیزدهمین نمایشگاه تلکام خبر داد.
عطوفی، گفت: با راه اندازی این سرویس مشترکان می توانند با دریافت یک کد محرمانه بدون مراجعه حضوری ریز مکالمات خود را از همه مراکز همراه اول و پایگاه اینترنتی این اپراتور دریافت کنند .


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.