همراه اول بازهم طرح ۵+۵۵ را عرضه کرد: ۵دقیقه پرداخت کنید ۵۵دقیقه رایگان مکالمه کنید

۱فروردین ۱۳،

 

همراه اول در اولین ماه بهار، در قالب طرح ۵۵+۵ تا سقف ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان هدیه می دهد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شرکت ارتباطات سیار ایران، بر اساس این طرح در فروردین ماه ۹۲ در صورت ثبت نام مشترکین دائمی و اعتباری، در ساعات غیر اوج مصرف (روزهای عادی از ساعت ۹ شب الی ۸ صبح و تمامی ساعات شبانه روز ایام تعطیلات رسمی و روزهای جمعه) پس از اتمام ۵ دقیقه مکالمه در یک تماس داخل اپراتوری (به همراه اول و تلفن ثابت)، دقایق بعدی تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان خواهد بود.
ثبت نام در این طرح از طریق ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ صورت می گیرد. (هزینه پیامک طبق تعرفه محاسبه شده و مشترک هزینه اضافه جهت ثبت نام پرداخت نمی کند).
طرح مذکور صرفاً برای انواع مکالمات داخل شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بوده و شامل مکالمات خارج از شبکه (سایر اپراتورها)، رومینگ بین‏ الملل، خارجه و سایر خدمات و سرویس‏های همراه اول نمی شود.
در هر تماس داخل شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه ۵ دقیقه اول مکالمه محاسبه و پس از دقیقه پنجم در همان تماس تا ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان می‏باشد.
مشترکین دائمی همراه اول در طول اجرای طرح، می‏توانند جهت اطلاع از میزان تخفیف بهرمند شده، عدد ۰ لاتین را به شماره ۸۰۵۵ پیامک کنند.
بازه زمانی اجرای طرح و مهلت ثبت نام فروردین ماه ۹۲ است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اپراتور اول به نشانی WWW.MCI.IR مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.