همرنگ: چاره ای جز شکایت از ملوان ندارم

  محمد همرنگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان باشگاه ملوان انزلی به ما قول داده اند که تا آخر هفته جاری ۴۰ درصد از مطالبات ما را پرداخت کنند ولی من موافقت نکردم چرا که باید تسویه کامل کنند.

وی ادامه داد: اگر آقایان امشب با من درخصوص تسویه کامل مطالبات تماس نگیرند چاره ای به جز شکایت از این تیم به کمیته انضباطی ندارم.

همرنگ بیان داشت: باشگاه قصد دارد ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که با این وجود هم چنان باشگاه ملوان بدهی زیادی را برای تسویه حساب کامل به بازیکنان بپردازد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه علی رغم این که ۵۵ درصد دیگر باید به بازیکنان پرداخت کنند اما از بازیکنان درخواست کرده اند که بدلیل وجود قوانین بازیکنان برگه ی تسویه حساب کامل خود را امضاء کنند در حالی که هنوز مبلغ زیادی از مبلغ قراردادهایمان باقی مانده است از این رو به عنوان یک بازیکن حرفه ای تمایل به انجام چنین کاری ندارم و به هیچ عنوان تا مطالبات کاملم را دریافت نکنم برگه ی تسویه حساب را امضا نخواهم کرد لذا قصد شکایت از باشگاه ملوان را دارم و در زمان ممکن این مسئله را محقق می کنم.

بازیکن فصل گذشته ملوان تصریح کرد: متأسفانه مسئولان هیچ دلایل منطقی مبنی بر پرداخت مطالبات ندارند و باید یک نفر در باشگاه جوابگوی این مسائل باشد. ما همیشه سقف قرارداد را رعایت می کنیم با این مشکلات مواجه شدیم اگر غیر این باشد چه بلایی سرما خواهد آمد؟

وی اظهار داشت: متأسفانه قوانین در فوتبال ما رعایت می شود. با وجود این که در هنگام عقد قرارداد از سقف تجاوز نمی کنیم اما مسئولان باشگاه در پرداخت مطالباتمان کوتاهی می کنند و حتی با پایان یافتن زمان بازی های لیگ توان دریافت مطالباتمان را نداریم. پیش از حضورم در ملوان در صبا باتری توپ می زدم و با وجود این که دو سال از حضورم در صبا قم می گذرد اما هم چنان این باشگاه بدهکار من است.

همرنگ تصریح کرد: علاوه بر باشگاه صبا باتری، ‌تیم ملوان بندرانزلی نیز بدهکار است و در صورت اعتراض به عدم دریافت مطالباتمان مسئولان ملوان دلایل غیرمنطقی را عنوان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه ملوان در فصل جدید به نسبت گذشته تغییر یافته است و برخلاف سابق به صورت خصوصی اداره می شود. امیدوارم با تغییرات این چنینی شرایط باشگاه مطلوب شود و دیگر شاهد کوتاهی مسئولان ملوان در پرداخت مطالبات بازیکنان نباشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.