همزمانی دیدار فولاد با شهرآورد تهران ناعادلانه است

۳۰م دیماه ،

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و راه آهن شهر ری اظهار کرد: بازی با راه آهن نیز چون دیگر دیدارها از سختی خاص خود برخوردار است. البته با داشتن شرایط میزبانی و نتایج بازیهایی که روز پنج شنبه در لیگ برتر به دست آمده، برای اینکه از قافله صدرنشینان عقب نمانیم باید از راه آهن با پیروزی عبور کنیم.

به گزارش مهر ، وی درخصوص حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم حریف نیز تصریح کرد: از نگاه من این یک امتیاز بزرگ برای راه آهن است که شخصیتی چون علی دایی را در راس کادر فنی خود دارند. این دیدار برای راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به قدرت این تیم در خط حمله، باید انتظار یک بازی هجومی و زیبا از سوی این تیم داشته باشیم.

فرکی افزود: در این دیدار مهدی نوری را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و امیدوارم به عنوان یک تیم واقعی برای کسب هر سه امتیاز که لازمه صدرنشینی تیم ما است، بازیکنان از همه توان خود استفاده کنند.

وی همزمانی این دیدار را با دربی تهران، نا عادلانه دانست و از این تصمیم مسئولان برگزاری دیدارها انتقاد کرد و گفت: همزمانی این دو دیدار سبب می شود هواداران کمتری از بازی ما استقبال کنند.

سرمربی باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: زمین تختی اهواز در حد نام و اعتبار فوتبال خوزستان و بازیکنان با تکنیک آن نیست و وقتی که شرایط آماده نباشد نمی توان انتظار حضور تماشاگر و ارائه بازی روی زمین را داشته باشیم.

فرکی افزود: توصیه های لازم برای بازیکنان انجام شده و امیدوارم که کلیه فضای استان به نحوی باشد که همه برای تعالی فوتبال استان دلسوز باشند.

وی درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب فولاد نیز گفت: در دیدار قبل مقابل مس از مهدی نیایش استفاده شد، اما برای این بازی مهم با تیم اصلی خود به بازی خواهیم رفت.

سرمربی فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر تیم ما بدون محروم و مصدوم پا به دیدار های آینده بگذارد، احتمال کسب سهمیه آسیا برای فولاد زیاد است و با همین بازیکنان جوان تیم می توان امید داد که چهره های خوبی در فولاد خوزستان داشته باشیم.

وی داشتن بازیکنان با تجربه در کنار جونان را لازمه پیشرفت تیم دانست و افزود: دوست دارم که تجربه سالهای حضور خود در فوتبال را در این باشگاه به کار ببندم. هدف ما از بازی ها کسب رکورد نباختن نیست و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.