همزمان با روز ملی خانواده «نشست تخصصی خانواده» برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

معاون پژوهشی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع)، گفت: نشست تخصصی خانواده به همت انجمن علمی فقه و حقوق ایران و دانشگاه امام صادق (ع) همزمان با روز ملی خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری سرویس «زنان» ایسنا، فائزه عظیم زاده اردبیلی با تبیین ضرورت و اهمیت برگزاری این نشست، اظهارکرد: خانواده به عنوان مقدس ترین هسته و اولین گروه اجتماعی، نقش فاخر و مباهات آفرینی را در مناسبات فرهنگی و اجتماعی حیات بشری ایفا می‌کند تا جایی که این کانون رشد و بالندگی فردی و اجتماعی و فضای تعالی بخش ارزش‌های والای انسانی، سهم عمده‌ای از تحرکات و اقدامات مذبوحانه دشمنان را در پیگیری جنگ نرم علیه کشور به خود جلب نموده است.

عضو هیات مدیره انجمن علمی فقه و حقوق خانواده ادامه داد: به منظور تحلیل و بررسی ابعاد گوناگون خانواده و ارزیابی و چاره اندیشی برای مخاطرات و عوامل تهدید آفرین داخلی و پیرامونی آن، انجمن علمی فقه و حقوق خانواده با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) نشست تخصصی خانواده را با محورهای «اخلاق در خانواده، زن و حقوق خانواده و میزان آگاهی زوجین در خانواده» برگزار می‌کند.

وی افزود:این نشست روز شنبه ۲۰ آبان ماه با حضور نخبگان، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان و مالک نظران حوزه زنان و خانواده در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌گردد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.