همنوایی شبکه‌های سیما با شیرخوارگان حسینی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هر سال با فرا رسیدن ماه محرم برجسته‌ترین نقطه عاطفی اتفاق کربلا که همان شهادت حضرت علی اصغر(ع) است، مظلومیت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) را به دنیا معرفی می‌کند و مادران سراسر جهان با در آغوش کشیدن نوزادان خود در عزای مجلس سوگواری شیرخوارگان حسینی شرکت می کنند و به واقعه‌گویی روز عاشورا می پردازند.

به گزارش هنرآنلاین؛ شبکه‌های سیما همزمان با فرا رسیدن چهارم ماه محرم مصادف با سالروز شهادت حضرت علی اصغر(ع)، از حرم حضرت معصومه(س)، مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و مهدیه تهران با شیرخوارگان حسینی همنوا می‌شوند.

شبکه دو، شبکه زندگی از حرم حضرت معصومه (س) برنامه “شیرخوارگان حسینی” را پوشش رسانه ای می‌دهد، تا تصاویر مناسبی از این مراسم باشکوه را جلوی دوربین بفرستد.

به یاد شیرخواره ابا عبدا..الحسین، حضرت علی اصغر(ع) برنامه “شیر خوارگان حسینی” جمعه ۱۷ آبان ماه مصادف با ۴ محرم ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه فریاد مظلومیت امام حسین (ع) و اهل بیت بزرگوارش را در سراسر دنیا به تصویر می‌کشد.

شبکه تهران همایش شیرخوارگان حسینی را به صورت مستقیم و زنده از ساعت ۸:۳۰ صبح از مهدیه تهران روز جمعه ۱۷ آبان ماه پوشش تصویری می‌دهد. در این مراسم که با حضور مادران و شیرخواران در مهدیه تهران برگزار می‌شود، مداحان اهل البیت(ع) همچون حاج مجید بادکوبه، سیدحمید کهربایی، رضا نبوی به مداحی می‌پردازند و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید میرباقری برای حاضران در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، یازدهمین آیین شیرخوارگان حسینی در ۲۳۰۰ نقطه ایران و جهان در اولین جمعه ماه محرم الحرام (۱۴۳۵) به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با هدف راه اندازی نهضت عاشوراشناسی در جهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.