همه باید به مسئولیت خود در قبال امام موسی صدر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار ، “علی عسیران” عضو فراکسیون آزادی و توسعه در پارلمان لبنان خواستار کشف راز مفقود شدن امام موسی صدر و همراهانش شد.

وی افزود: فرستاده شدن رباینده امام موسی صدر به زباله دان تاریخ(معمر قذافی) سبب نخواهد شد که  لبنانی ها، کشورهای عربی و اسلامی از مسئولیت خود درباره سرنوشت امام موسی صدر شانه خالی کنند.

عسیران بیان کرد: امام موسی صدر باید به کشور و میان مردمی -که پیرو اصول و مقاومت بنا گذاشته از سوی وی هستند- بازگردد.

این نماینده پارلمان لبنان گفت : منطقه در شرایط کنونی به مردی همانند امام موسی صدر که دارای مواضع حکیمانه و جسورانه در مقاطع دشوار است، نیاز مبرم دارد.

عسیران ضمن درخواست از ملت لبنان برای وحدت و همدلی برای نجات کشورشان از بحران،افزود: ما به تفکر امام موسی صدر و خط مشی ملی اش نیاز داریم به ویژه  اینکه وی وحدت ملی را بهترین راه جنگ با اسرائیل می دانست.

شایان ذکر است امام موسی صدر و همراهانش که در سفری رسمی به دعوت معمر قذافی در لیبی حضور داشتند در روز ۹ شهریور ۱۳۵۷ناپدید شدند و از آن زمان تاکنون گزارشهای متعددی درباره شهادت و حیات این شخصیت برجسته شیعیان و یکی از بنیانگذاران مقاومت علیه رژیم صهیونیستی مطرح شده است، با این حال برخی منابع پس از کشته شدن قذافی به دست انقلابیون، اعلام کردند قذافی با مرگ خود بسیاری از اسرار مهم از جمله راز ناپدید شدن امام موسی صدر را به گور برد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.