همه ظرفیت‌های ملی را برای ارتقای استان کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم

۱۶خردادماه،

یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت کاری دولت آینده من است و از همه ظرفیت‌های ملی برای ارتقای استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از یاسوج، “محمدباقر قالیباف” که صبح امروز به یاسوج سفر کرده است در جمع هواداران خود در  این شهر که در مصلی یاسوج گرد آمده بودند با اشاره به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم کرده تا ما بتوانیم فرصت خدمت به مردم ایران را به دست آوریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: با وجود پتانسیل‌های این استان، وضعیت کنونی آن قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های مناسبی در کشاورزی، صنعت و اشتغال برخوردار است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها محرومیت این استان را ساماندهی کرد.

قالیباف با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان محروم کشور است، تصریح کرد: در تمام دوران مدیریتم هیچ‌گاه وعده‌ای ندادم که نتوانم آن را عملیاتی کنم، از این رو امروز در اینجا تعهد می‌دهم که پس از روی کارآمدن دولتم، محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد را در اولویت کاری‌ام قرار دهم.

قالیباف گفت: وظیفه انقلابی ما حل مشکلات استان‌های محروم است و از آنجایی که یارانه تولید در طرح هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشد باید ضمن به وجود آوردن شرایط پرداخت یارانه تولید، توانمندسازی این استان در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به دهک‌های پایین جامعه گفت: پس از ۲۴ خرداد و اتفاق افتادن حماسه سیاسی، تحقق حماسه اقتصادی را به همت جوانان در دستور کار قرار خواهیم داد و از همه ظرفیت‌های ملی برای ارتقای استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.