همه نامزدهای اصولگرا درنظرسنجی جبهه پیروان؛ اعلام کاندیداتوری باهنر

رئیس ستاد انتخابات باهنر خبر داد:

ایران > انتخابات
دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه محمدرضا باهنر در دیدار با اعضای این تشکل سیاسی کاندیداتوری خود را بطور رسمی اعلام کرد، در مورد نظرسنجی در جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در نظرسنجی جبهه پیروان تمام کاندیداهای جریان اصولگرایی قرار دارند.

به گزارش مهر، محسن کوهکن با اشاره به دیدار جامعه نمایندگان ادوار با محمدرضا باهنر، گفت : در این دیدار باهنر تحلیی از اوضاع کشور و آرایش سیاسی جامعه ارائه کرد. اعضای جامعه نمایندگان ادوار سوالات کلان‌نگری مطرح کردند که باهنر به سوالات آنان پاسخ داد و عموماً سوال‌کنندگان بر توانمندی باهنر اذعان داشتند.

کوهکن حضور باهنر در جمع نمایندگان ادوار و پاسخ به سوالات آنان از جایگاه یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام آمادگی باهنر برای انتخابات خواند و گفت: ممکن است باهنر در برنامه‌ای بطور رسمی برنامه‌هایش را برای چهار سال اداره کشور تبیین کند اما انتخابش به عنوان یکی از گزینه‌های جبهه پیروان و همچنین دیدار انتخاباتی‌اش با جامعه نمایندگان ادوار به منزله اعلام کاندیداتوری است.

رئیس ستاد انتخابات باهنر، همچنین در مورد چگونگی انجام نظرسنجی در جبهه پیروان و رسیدن به کاندیدای نهائی تصریح کرد: نظرسنجی‌ها به روش کاملاً علمی انجام می‌شود و هر کاندیدایی که مقبولیت بیشتری داشته باشد معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرایندی که جبهه پیروان به جامعیتن پیشنهاد کرده است یک نظرسنجی میان تمام کاندیدای مطرح در جریان اصولگرایی صورت می‌گیرد و هر کاندیدایی که رأی بیشتری داشت، ما نیز وی را پذیرا هستیم.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.