همه چیز را ضبط کنید

جام جم آنلاین: میلیون‌ها فایل صوتی و تصویری در دنیای اینترنت وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید فیلم یا صوت موردنظرتان را در هر زمینه و موضوعی که علاقه داشته باشید، پیدا کنید.

مشاهده فیلم‌ها یا گوش‌دادن به موزیک از اینترنت مشکلات خاص خودش را دارد، بویژه زمانی این مشکلات دردسرساز می‌شود که از سرعت اتصال پایینی با شبکه اینترنت برخوردار باشید و بخواهید یک فیلم یا موزیک را نیز چند بار مشاهده یا گوش کنید!

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از سایت‌های ارائه‌کننده فیلم و موسیقی به روش‌های مختلف از این اطلاعات محافظت می‌کنند تا کاربران نتوانند آنها را روی رایانه‌هایشان ذخیره کنند و به‌صورت آفلاین (بدون اتصال به اینترنت) به استفاده از آنها بپردازند.

با توجه به چنین محدودیت‌هایی امکان دانلود فیلم‌ها و موزیک‌ها از این سایت‌ها وجود ندارد! اما نرم‌افزاری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید هر صوت و تصویری را که مایل باشید ضبط کرده و به دفعات به‌صورت آفلاین به استفاده از اطلاعات ضبط شده بپردازید.

نرم‌افزار قدرتمند WM Recorder به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی برای ضبط هرگونه صدا و فیلم طراحی شده است و شما را قادر می‌سازد تمامی فایل‌هایی را که قابلیت پخش روی رایانه شما را دارد، به‌طور خودکار ضبط کرده سپس به‌صورت آفلاین از آنها استفاده کنید.

پشتیبانی از ضبط تمامی فایل‌های تصویری بخصوص ویدئوهای فلش که هر برنامه‌ای قادر به انجام آن نیست، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

همچنین این نرم‌افزار همه اطلاعات را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ افت کیفیتی را نسبت به نسخه اصلی اطلاعات نخواهید داشت! از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از قابلیت ایجاد وقفه و حرکت به عقب هنگام پخش صوت و فیلم‌های برپایه فلش (ایستگاه‌های رادیویی آنلاین)، ضبط خودکار، تبدیل فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری به یکدیگر، ضبط ویدئوهای محافظت شده با رمز عبور، عملکرد مناسب با اتصالات Dial up، ضبط همزمان چند فایل و… اشاره کرد.(جام جم – ضمیمه کلیک)

این نرم‌افزار را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

http://downloads.wmrecorder.com/install_wmrecorder.exe


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.