همه چیزی که نیاز داری کشتن است! / گزارش “کافه‌سینما” از فیلم جدید تام کروز / یک تریلر علمی‌تخیلی که مارس ۲۰۲۴ اکران می‌شود / آیا این نسخه اکشن کمدی رومانتیک “روز موش خرما”ست؟

پنجشنبه, ۱۳ مهر ساعت ۱۵:۴۰ کافه‌سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱

+ ۰

(+داستان خواندنی فیلم!) کافه‌سینما- بعد از حواشی مربوط به جدایی کروز از کتی هولمز، ستاره ۵۰ ساله سینمای جهان دوباره به عالم سینما بازگشته است.

به گزارش کافه‌سینما به نقل از هالیوود ریپورتر، کروز در حال حاضر بازی در فیلمی به نام «همه چیزی که نیاز داری کشتن است» را آغاز کرده است. این تریلر علمی‌تخیلی را برادران وارنر، لجندری پیکچرز و ویلیج رودشو تهیه می‌کنند و امیلی بلانت هم در این فیلم در کنار کروز به ایفای نقش می‌‍پردازد. «همه چیزی که نیاز داری کشتن است» را داگ لیمان کارگردانی خواهد کرد. کارگردان ۴۶ ساله‌ای که از جمله آثار مهم او در مقام کارگردان می‌توان به آقا و خانم اسمیت و هویت بورن اشاره کرد. فیلم «همه چیزی که نیاز داری کشتن است» بر اساس کتابی به همین نام نوشته هیروشی ساکورازاکا ساخته می‌شود.

داستان این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور می‌گذرد. زمانی که گروهی از بیگانگان به نام MIMICS به زمین حمله کرده‌اند و میلیون‌ها انسان را از بین برده‌اند. در این میان سرهنگ دوم بیل کیج (تام کروز)، افسری که تا کنون سابقه هیچ‌گونه نبردی را نداشته، وارد نبرد با این موجودات می‌شود. کیج در همان دقایق اول به قتل می‌رسد ما پیش از مرگ یکی از بیگانگان را هم می‌کشد. اما او دوباره از اول به همان روز برمی‌گردد و نبرد را از اول تکرار می‌کند. این حلقه‌ای است که مدام برای کیج تکرار می‌شود. برخورد فیزیکی با موجود بیگانه، کیج را وارد حلقه زمان کرده و بنابراین او بعد از هر بار به قتل رسیدن، می‌تواند دوباره به صحنه نبرد برگردد.

کافه سینما به این نکته فکر می‌کند که چه قدر این داستان شبیه به کمدی رومانتیک پر طرفدار روز موش خرماست که در آن بیل مورای مدام هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، خودش را در آغاز رابطه با دختر مورد علاقه‌اش می‌بیند.

کافه‌سینما

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.