همچنان منتظرم تا ˝خانه پدری˝ اکران عمومی شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کیانوش عیاری در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران اعتقاد دارد، اکران عمومی ˝خانه پدری˝ نیازمند زمان است.

کیانوش عیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درخصوص آخرین وضعیت اکران فیلم “خانه پدری” گفت: من هم چنان منتظر هستم تا این فیلم بتواند به اکران عمومی برسد. پخش این فیلم برای اکران عمومی را به هدایت فیلم سپرده ایم و اقدامات لازم برای اکران از سوی این موسسه در حال انجام است.

عیاری در خصوص این مساله که این فیلم در اکران عمومی دچار ممیزی خواهد شد و یا اصلاحیه ای از سوی سازمان سینمایی به این فیلم وارد می گردد گفت: واقعا من خودم هم نمی دانم که قرار است چه اتفاقی برای اکران این فیلم بیفتد و فقط انتظار می کشم تا ببینم که چه پیش خواهد آمد. معتقدم که زمان همه امور را به خوبی پیش خواهد برد و همه مسائل را حل خواهد کرد.

فیلم خانه پدری آخرین ساخته کیانوش عیاری است که در زمان مدیریت قبلی سینمای ایران جواد شمقدری توقیف شد و این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد.این فیلم به سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه می پردازد و روایت زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. خانه پدری در سال ۱۳۸۹ تولید شده است.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: فیلم‌نامه‌نویس: کیانوش عیاری مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری صدابردار: سعید صالحی چهره‌پرداز: حسین صالحیان و اعظم رحمانی طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد‌ایمانی تدوین: کیانوش عیاری صداگذاری: مسعود بهنام موسیقی: بهزاد عبدی عکاس: مزدک عیاری.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.