همکاری همه جانبه بانک رفاه و شستان

۲۳ آبان ،

بینا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک رفاه و هیات همراه با مدیر عامل شرکت تازه تاسیس شستان ( شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نوین) دیدار و گفت گو کرد.
به گزارش تفسیری بینا ایمانی در این دیدار انتصاب شایسته هادی مقدسی به سمت مدیرعامل شرکت شستان را به ایشان تبریک گفته و آمادگی مجموعه بانک رفاه را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه بانکی به شرکت های زیرمجموعه شرکت شستان اعلام کرد.
ایشان افزود: بانک رفاه آمادگی دارد برای همکاری وتعامل بیشتر خدمات مطلوب بانکی را در زمینه های سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های پتروشیمی ، نفت ، سیمان، صنایع عمومی ، دارو، عمران و حمل و نقل به این شرکت و شرکت های زیر مجموعه ارائه دهد.
مقدسی مدیر عامل شرکت شستان نیز اعلام کرد: این شرکت تلاش و کوشش همه جانبه خود را برای همکاری و تعامل دوجانبه به کار خواهد بست و در آینده ای نزدیک، تفاهم نامه های همکاری در زمینه فعالیت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی با حضور مدیران ارشد بانک رفاه و شرکت شستان منعقد خواهد شد.
گفتنی است شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نوین با هدف مشارکت و سرمایه گذاری در قالب ۳ شرکت هلدینگ فعال در زمینه صنایع نفت و گاز، صنایع فلزی و مواد و بانک و بیمه ایجاد شده است و سهام دولتی چهاربانک بزرگ کشور، دو مجتمع فولاد، دو پالایشگاه، سه پتروشیمی و دو مجموعه بزرگ هتل‌های هما و خلیج فارس نیز از جمله شرکت‌های زیر مجموعه شستان است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.