همکاری پانته‌آ بهرام، همایون ارشادی و رضا کیانیان در یک فیلم

با انجام پیش‌تولید فیلم سینمایی «روز روشن»، اولین ساخته بلند سینمایی سیدحسین شهابی اواسط مردادماه جلوی دوربین می‌رود.

سیدحسین شهابی درباره روند تولید فیلم «روز روشن» گفت: «بازیگران فیلم‌ را انتخاب کردیم و حضورشان قطعی شده و تلاش می‌کنیم با آماده‌سازی مقدمات تولید فیلم را اواسط مردادماه جلوی دوربین ببریم.»
 

وی درباره بازیگران فیلم توضیح داد: «پانته‌آ بهرام (زن جوان)، همایون ارشادی (راننده) ، رضا کیانیان (وکیل) و افشین هاشمی به ایفای نقش‌های اصلی خواهند پرداخت.»

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به نسیم ادبی، نگین معتضدی، آذر سماواتی، حمید ری‌شهری، نگار عابدی، فرهاد مهدوی، گیتی قاسمی، مهرداد فلاحتگر، احمد علامه هر، امیر کربلایی زاده، امیر اسدزاده، پورنگ مکوندی و… اشاره داشت.

«روز روشن» از مضمونی اجتماعی برخوردار است . وقایع داستان در شش ساعت و همزمان با وقت اداری اتفاق می‌افتد و اکثر صحنه‌های آن در ماشین آژانس می‌گذرد. داستان درباره زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام به دنبال شاهدی است تا در دادگاه شهادت بدهد.
فیلم کاملا شهری است و اکثر صحنه‌های فیلم در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های شهر فیلمبرداری خواهد شد و تعداد معدودی لوکیشن داخلی در فیلم خواهد بود.

تاکنون حضور بایرام فضلی (مدیر فیلمبرداری)، بهاره انصاری (طراح صحنه و لباس)، واهیک خچومیان و حمیدرضا ری‌شهری (دستیاران کارگردان)، نرجس ابراهیمی (منشی صحنه) و غلامرضا گمرکی (تهیه‌کننده) قطعی شده است.
شهابی پیش از این ساخت تله‌فیلم‌های «سایه‌ها» ، «شب شیشه‌ای» و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.