همکاری پژمان بازغی با «دولت مخفی»

لاله اسکندری و پژمان بازغی به همراه سایر بازیگران و عوامل گروه سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده برای ادامه تصویربرداری مناطق شمالی کشور تهران را انتخاب کردند.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: لاله اسکندری و پژمان بازغی به همراه سایر بازیگران و عوامل گروه سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده برای ادامه تصویربرداری مناطق شمالی کشور تهران را انتخاب کردند.

بیمارستانی در زعفرانیه تهران، لوکیشن جدید سریال «دولت مخفی» است که بعد از عید سعید فطر گروه در آن مستقر شده اند؛ حیاط سبز و بازسازی فضای بیمارستان قرار است تداعی سال ۶۱ در شمال کشور باشد. برزیده پس از ساخت سریال اجتماعی «مثل هیچ کس» و پخش آن در ماه رمضان، مجموعه اجتماعی «خلسه» از پروژه «راه شیری» را کارگردانی کرد که پس از سال ها هنوز به پخش نرسیده است.

این کارگردان با ساخت سریال «دولت مخفی» در کنار تصویر کردن زندگی آزادگان در اردوگاه های رژیم بعثی، روایتی عاشقانه از زندگی همسران و مادران آزادگان طی این سال ها دارد. این روایت علاوه بر ژانر دفاع مقدس، فرصت ادامه تجربه کار در حوزه اجتماعی را به سازندگان آن می دهد. سازندگان این مجموعه نام «دولت مخفی» را موقت دانسته اند اما هنوز عنوان دیگری برای «دولت مخفی» را موقت دانسته اند اما هنوز عنوان دیگری برای آن انتخاب نکرده اند.

تصویر برداری «دولت مخفی» که از اسفند ماه ۹۰ آغاز شده با گرفتن صحنه های شمال کشور (رامسر) و بخش های خانوادگی سریال در مرداد ماه به نیمه رسیده است. ادامه تصویربرداری در تهران، شهریار، شهرک دفاع مقدس و عراق ادامه خواهد داشت.

سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسین برزیده و تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی، با بازنویسی فیلمنامه توسط مجید امامی و کارگردان و مدیریت فیلمبرداری عاشوری برای پخش از شبکه دو سیما آماده می شود.

لاله اسکندری، پژمان بازغی، امیر آتشانی، مهتاج نجومی، مریم بویانی، کاوه خداشناس، مریم سلطانی و … از جمله بازیگرانی هستند که در «دولت مخفی» ایفای نقش می کنند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.