هم بازی شدن ملی پوش فوتبال با ۳ اسرائیلی!

رضا قوچان نژاد بازیکنی که به تازگی توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی کشورمان دعوت شده هم‌تیمی ۳ بازیکن از رژیم صهیونیستی خواهد شد.
ممتازنیوز: بازیکن تیم ملی کشورمان به تیمی می رود که ۳ بازیکن آن اهل سرزمین های اشغالی قدس هستند.

عکس

رضا قوچان نژاد بازیکنی که به تازگی توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی کشورمان دعوت شده هم‌تیمی ۳ بازیکن از رژیم صهیونیستی خواهد شد.

قوچان‌نژاد پیش از این حضور در تیم هرنوین هلند را تجربه کرده است. او در حال حاضر عضو تیم سن ترویدن بلژیک است اما قرارداد او با این تیم تا پایان سال ۲۰۱۲ است که با پایان یافتن این قرارداد قوچان‌نژاد به استاندارد لیژ خواهد رفت و شروع همکاری این بازیکن با این تیم معروف بلژیکی از ابتدای زمستان خواهد بود.

اما پیوستن قوچان‌نژاد ۲۵ ساله به استاندارد لیژ حاشیه‌هایی هم به همراه داشته است. این بازیکن ملی‌پوش در استاندارد لیژ با ۳ بازیکن ۲۴ ساله صهیونیستی به نام‌های رامی‌گرشون، دودوبیتون و مائور بوزاگلو هم‌بازی خواهد بود.

سایت باشگاه استاندارد لیژ درخصوص پیوستن قوچان‌نژاد به این تیم نوشت: «۲ باشگاه سن‌ترویدن و استاندارد لیژ بر سر قوچان‌نژاد به توافق رسیدند و این بازیکن از ژانویه ۲۰۲۲ (دی ماه ۹۱) تا ژوئن ۲۰۱۶ (تیر ماه ۹۴) با استاندارد لیژ قرارداد بسته و این مهاجم ایرانی از ۳ ماه دیگر کارش را در تیم جدیدش آغاز خواهد کرد.»

جام نیوز

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۷ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تیم رضا قوچان نژاد, رضا قوچان نژاد, عکس رضا قوچان نژاد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.