هم زدن اشتباهات توسط آقای خندان / من از کی روش اطاعت نمی کنم / از محمدی جای دیگر استفاده میکنم

۰۱م آذر ،

هم زدن اشتباهات توسط آقای خندان / من از کی روش اطاعت نمی کنم / از محمدی جای دیگر استفاده میکنم

اخبار فدراسیون فوتبال : فریدون معینی ، علی صانعی و اکبر محمدی از سمت های خود کنار رفتند.

فریدون معینی ، علی صانعی و اکبر محمدی از سمت های خود کنار رفتند. 
به گزارش فوتبال آنلاین علی کفاشیانˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست همه حاضران گزاشی از عملکرد خود ارایه دادند و پس از آن با استعفای فریدون معینی از کمیته جوانان موافقت شد. وی ادامه داد: خود ما هم موافق ایجاد تغییر در این کمیته بودیم و باید نفرات تازه را به زودی انتخاب کنیم. به غیر از فریدون معینی با استعفای علی صانعی و اکبر محمدی نیز موافقت شده است.

 رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به استعفای عباس ترابیان گفت: استعفای ترابیان هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است زیرا در کمیته فوتسال مشکل ساختاری وجود ندارد و این کمیته زیر نظر سازمان لیگ اداره می گردد.در خصوص فوتسال، بدون هماهنگی با باشگاه ها کاری انجام نخواهد شد و ما حتما از آنها نظر خواهی می کنیم.
وی در خصوص کنار رفتن اکبر محمدی از هدایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: محمدی مربی با تجربه ای است و البته دیگر در تیم جوانان حضور نخواهد داشت و برای این تیم کادر فنی تازهی را در نظر می گیریم. البته از اکبر محمدی در دیگر قسمت ها سود خواهیم برد.


 کفاشیان در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در این روزها از فوتسال انتقاد بسیاری شده است اما عملکرد ما بسیار خوب بوده و نباید با یک شکست ارزش های خود را کم کنیم.
 وی در خصوص اینکه گفته می گردد فدراسیون فوتبال از کارلوس کی روش بیش از اندازه اطاعت می کند، تاکید کرد: اصلا این نیست که ما از همه حرف های کی روش اطاعت کنیم و ما زمانی که حرف های او منطقی باشد آنها را می پذیریم. در جلسه امروز، اعضای هیات رییسه در خصوص فعالیت های کی روش نیز سوال کردند که ما پاسخ آنها را نیز داده ایم.

ظاهرا آقای رئیس نمی خواهد به اشتباهاتش پی ببرد و آنها را ترمیم کند. و با کنار گذاشتن امثال ترابیان و محمدی و وارد کردن اشخاص کاردان و حرفه ای خون تازه ای در رگهای فوتبال جاری کند. ماهم ترجیح می دهیم حرفی نزنیم و مثل او فقط بخندیم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.