هند: تروریسم مهم‌ترین تهدید علیه صلح بین‌المللی است

وزیر امور خارجه هند تروریسم را مهم‌ترین تهدید علیه ثبات و صلح بین‌المللی قلمداد کرد و گفت: در مقابل اقدامات تروریستی نباید هیچ‌گونه شکیبایی و صبری به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، اس. ام. کریشنا، وزیر امور خارجه هند در شصت‌وهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از تهدیدهایی است که امنیت و صلح بین‌المللی با آن مواجه است.

وزیر امور خارجه هند در ادامه خاطرنشان کرد: تهدیدهای ناشی از تروریسم، قاچاق مواد مخدر و سلاح‌های کشتار جمعی در شرایط کنونی همچنان روندی رو به افزایش در پیش گرفته است.

کریشنا تصریح کرد: این چالش‌ها نشان می‌دهد که ما باید به دنبال راهکاری مبتنی بر هماهنگی بین‌‌المللی برای حل‌و‌‌فصل این مشکلات باشیم و این تنها مسیر برای دستیابی برای موفقیت است.

وی ادامه داد: جامعه بین‌المللی هیچ‌گونه صبر و شکیبایی را در مقابل تروریسم نمی‌پذیرد و باید به دنبال آن باشد تا شبکه‌های تروریستی را از میان ببرد.

وزیر امور خارجه هند اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده که ما اراده سیاسی خود را به معرض نمایش بگذاریم و به گونه‌ای هماهنگ برای مقابله با چالش تروریسم جهانی عمل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.