هنرمندان و هنرپروران را به یاری مظلومان این هماورد نابرابر دعوت می‌کنیم

۳۰ آبان ،

پیام وزیر ارشاد به وزیر فرهنگ فلسطین/

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به وزیر فرهنگ فلسطین، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، متن کامل پیام سیدمحمد حسینی به این شرح است: در آغاز با جناب‌عالی و مردم مقاوم فلسطین در تحمل داغ این همه ظلم و جنایت، آلام و مصائب و به خاک و خون غلطیدن پیر و جوان، زن و کودک بی‌پناه فلسطینی ابراز همدردی می‌کنیم و بر پایمردی‌های‌تان آفرین می‌گوییم و مباهات می‌کنیم. کاش امکان حضور در جمع شما برای‌مان میسر بود و معبری برای یاوران ایرانی شما باز می‌شد تا طعم پاسخ به مظلوم‌کُشی‌های دشمن صهیونیستی را به آنان می‌چشاندند.

می‌دانیم که شما شیران در مقابل کرکسان کم نخواهید آورد، رشادت و پایمردی شما آغاز رسالت سید اعظم محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) را که یک مسلمان در مقابل ده کافر می‌بایست بایستد، تداعی می‌کند.

رسول اکرم (ص) حسان را در وادی شعر به یاری طلبید و امروز هنرمندان آزادی‌خواه عالم، به احسان باید کاری حسانی بکنند. “انَّ الله یُحب المُحسنین”.

غیرتمند هنرمندان و هنرپروران را به یاری مظلومان این هماوردی نابرابر، دعوت می‌کنیم.

به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به ‌همراه تمامی فرهیختگان و هنرآفرینان معتقد و متعهد با تمام افکار و ابزار برای یاری آن ملت ستمدیده، اعلام آمادگی می‌کنیم.

خداوند ما را همواره خصم ستمکار و یاور مظلوم قرار دهد و فتح و نصرت را نصیب ملت قهرمان فلسطین کند. “نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین.”


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.