هوای “تهران” نسبتا سالم و گرم می گردد/ وزش باد ملایم و “کاهش نسبی آلاینده ها”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از عصر امروز و طی فردا در نوار شمالی کشور وزش ملایم باد پیش بینی می گردد از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نوار شمالی کشور بویژه در شهر تهران از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۲” دمای هوا در اغلب مناطق کشور افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل دریای خزر محسوس تر است و در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل با وزش باد گرم همراه است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، از اواسط امروز در بعضی مناطق شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر و سپس فردا در بعضی مناطق شمال شرق کشور  افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می گردد.

شایان ذکر است، از عصر امروز و طی فردا در نوار شمالی کشور وزش ملایم باد پیش بینی می گردد از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نوار شمالی کشور بویژه در شهر تهران از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و شهر تهران، ابری پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به ۱۶ درجه و در کمترین حالت به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۱۰ درجه بالای صفر است که نسبت به روز های قبل گرمتر شده است و همچنین طی امروز و فردا هوای تهران بهاری می گردد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.