هیات مدیره‌ی پرسپولیس تشکیل جلسه داد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه درباره وضعیت کنونی تیم فوتبال و سایر مسائل باشگاه بحث و تبادل نظر شد. اعضای هیئت مدیره از روند رو به رشد تیم ابراز رضایت کردند و کسب ۷ امتیاز از سه بازی اخیر را رضایت بخش دانسته و ابراز امیدواری کردند، این روند ادامه پیدا کند.

فدا حسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: نتایج اخیر رضایت هواداران را در بر داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: به طور حتم دوری از حواشی و آرامش بیشتر زمینه ساز کسب موفقیت های بیشتر خواهد بود و در نتیجه خوشحالی و رضایت هر چه بیشتر هواداران را در پی خواهد داشت.

همچنین در این نشست مهدی تاج رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس درباره تیم های فوتبال بزرگسالان و پایه پرسپولیس گزارشی ارائه کرد و درباره برنامه های انجام شده برای هر چه بهتر شدن و توسعه تیم های فوتبال و پیشرفت‌شان توضیحاتی ارائه کرد.

تاج عنوان کرد: در راستای سیاست‌های باشگاه و هیئت مدیره مبنی بر برنامه‌ریزی تیم های بزرگسالان و پایه اقداماتی را انجام داده است که با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد این موارد در جلسات بعدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت مدیره از کلیه بزرگان پرسپولیس، پیشکسوتان خواستند که با درایت و بردباری ضمن حمایت از تیم و باشگاه از پرداختن به مسایل حاشیه ای اجتناب کنند تا تیم محبوبشان در فضایی کاملا مناسب به پبروزی‌هایش ادامه داده و روندی که در هفته های اخیر طی شده، ادامه یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.