هکرهای ناشناس ۶۰۰ هزار ایمیل صهیونیستی را هک کردند

۰۱م اسفند ،

 

در تازهترین اقدام ائتلاف جهانی هکرهای ناشناس اطلاعات شخصی از جمله رمز ۶۰۰ هزار کاربر اینترنتی صهیونیستی فاش شده است.
به گزارش مهر، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۲، هکرهای ناشناس ویدئویی منتشر کرده و طی آن از آغاز یک ستاد "عملیات اسرائیل" خبر دادند که پایگاه اینترنتیهای اینترنتی و نامه های الکترونیکی شهروندان رژیم صهیونیستی را هک می کند.
 
این حملات با هدف پایان دادن به سیاستهای صهیونیستها صورت گرفته که این گروه از آن با عنوان نقص قانون بین المللی یاد کردند.
 
این ستاد، براساس اعلام " ناشناسها" برای حمایت کودکان و خانواده های غزه صورت می گیرد که از سیاستهای دولت رژیم صهیونیستی رنج می برند.
 
این گروه هکر علاوه بر هک کردن وب پایگاه اینترنتیها و نامه های الکترونیک، تلاش کرد در دسامبر ۲۰۱۲ برای ساکنان غزه هنگامی که ارتباطهای اینترنتی آنها طی حمله صهیونیستها به غزه قطع شده بود، ابزارهای ارتباطی فراهم کند.
 
به عنوان بخشی از این ستاد، هکرها وب پایگاه اینترنتی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را هک کرده و همچنین وارد پایگاه اینترنتی اول وزیر صهیونیستها شدند. این گروه در راستای افشای کلمه های عبور، پاک کردن پایگاه داده ها و تغییر ظاهر وب پایگاه اینترنتی سازمانهای دولت صهیونیستی و گروه های خصوصی موفق بوده اند.
 
این گروه پیش از این به عنوان بخشی از این همین ستاد به ۷۰۰ پایگاه اینترنتی صهیونیستی حمله کردند که در میان این پایگاه اینترنتیهای هک شده پایگاه اینترنتی بعضی از نهادهای عالی رژیم صهیونیستی همچون وزارت امور خارجه این رژیم دیده می گردد.
 
براساس اعلام هکرهای ناشناس، این اقدام در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام شده است.
 
این بزرگترین حمله ای بوده که تا کنون به وب پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی انجام شده و برنامه توسعه بین المللی این وزارتخانه را دچار مشکل کرده است.
 
هکرهای ناشناس ائتلافی از هکرها و فعالان اینترنتی است که به حملات سایبری خود علیه دولتها و شرکتهای مشهور سراسر دنیا شهرت یافته اند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.