هک BMW تنها در سه دقیقه

هک BMW تنها در سه دقیقه

آمار سرقت خودروهای BMW در انگلیس به ۳۰۰ یا حتی تعداد بیشتری خودرو در سال جاری رسیده است، این در حالیست که هیچ دزدگیر و سیستم امنیتی خودرو در برابر سرقت به کار نیفتاده است.


برخی متخصصین بر این باورند که هکرها با استفاده از قرار دادن دستگاه هایی بر روی پورت OBD خودرو، می توانند برخی کلیدهای خالی را برای سیستم امنیتی خودرو تعریف نماید و در نهایت مالک خودرو را با کلیدهایی در دست که کاملا بی مصرف هستند حیرت زده خواهند نمود.
البته فرضیه ها و پروسه های مختلفی برای سرقت بی سر و صدای خودروهای بی ام و در جریان است اما تقریبا تمامی این گزارشات در به کارگیری یک سبک سرقت همراه با هک متفق القول می باشند.
پس از ورود خودرو، سیستم سوئیچ خودرو با استفاده از مسدود کننده های رادیویی RF مسدود می شود و مانع از این می شود که مالک خودرو قبل از ترک آن سیستم امنیتی را فعال نماید البته برخی به شیوه ای بی رحمانه تر اقدام به شکستن شیشه خودرو می نمایند که حتی در این مورد ناشیانه هم سارقان از سیستم سنسور آلتراسونیک بهره می جویند که مانع از به صدا در آمدن و فعال شدن دزدگیر خودرو می شود.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران؛ وقتی دسترسی به خودرو حاصل می شود، سارقان دستگاهی را به کانکتور ODB-II خودرو اتصال می نمایند که امکان دسترسی به سوئیچ و شناسه دیجیتال خودرو را می دهد و سارق می تواند با دادن یک برنامه سوئیچ خالی T کنترل خودرو را در دست گیرد و با آن متواری شود.

tags

,BMW, bmw company, HACK BMW, بی ام و, بی ام و انگلیس, بی ام و ایران, دانلود آرم شرکت BMW, دانلود آرم شرکت بی ام و, درباره بی ام و, درباره بی ام و ایران, روشهای هک, روشهای هک ماشین, سایت بی ام و, سایت بی ام و ایران, سرقت از ماشین, سرقت ماشین, سرقت ماشین در انگلیس, شرکت BMW, شرکت بی ام و, عکس bmw, عکس بی ام و, محصولات بی ام و, هک ماشین

تاریخ ۲۳ تیر      

تعداد بازدید ۱۲      

موضوعاتاخبار اقتصادی,اخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.