هیئات مذهبی عضو رایگان کتابخانه های سازمان تبلیغات اسلامی می‌شوند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

هیئات مذهبی در ایام “هفته کتاب” می توانند به صورت رایگان به عضویت بیش از دو هزار کتابخانه تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی درآیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ، سازمان تبلیغات اسلامی دو هزار و ۳۵۰ کتابخانه از سراسر کشور را تحت پوشش دارد که این کتابخانه ها در ایام “هفته کتاب” به صورت رایگان از هیئات مذهبی سراسر کشور عضو می پذیرند.
علاوه بر این سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد کتاب هایی از سه ناشر زیرمجموعه خود (سوره مهر، نشر بین الملل و نشر امیرکبیر) را به کتابخانه های تحت پوشش اهدا کند.
ایراد سخنرانی درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی از سوی ائمه جماعات تحت پوشش، تجلیل از کتابداران برتر دو هزار و ۳۵۰ کتابخانه، برگزاری نمایشگاه های کتاب در کتابخانه ها و تبلیغات و اطلاع رسانی درباره اهمیت کتاب از طریق سایت هایی چون تبیان و حوزه هنری از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام بیستمین دوره “هفته کتاب” است.
سازمان تبلیغات اسلامی سال گذشته در کنار تجلیل از کتابداران نمونه در شهر مشهد، دوره آموزشی سه روزه ای را نیز در زمینه کتابداری برگزار کرد.
بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.