هیئت رئیسه فراکسیون بیداری اسلامی انتخاب شدند/ اعلام اهداف و برنامه‌های فراکسیون

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرکسیون بیداری اسلامی مجلس پس از برگزاری چندین جلسه مقدماتی در آخرین نشست خود اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کرد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده گرگان به عنوان رئیس فراکسیون بیداری اسلامی، ناصر سودانی نماینده اهواز به عنوان نایب رئیس اول و حجت‌الاسلام علی‌محمد  بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: همچنین بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدم و حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی به عنوان دبیر اول و احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به عنوان دبیر دوم فراکسیون بیداری اسلامی معرفی شدند.

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه این فراکسیون به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجلس و نمایندگان در خصوص بیداری اسلامی و انتقال تجربیات انقلاب اسلامی به سایر ملل است، گفت: تلاش می کنیم با توجه به روند رو به رشد بیداری اسلامی در سطح بین الملل با جدیت بیشتری این مسئله را در قوه قانونگزاری مجلس پیگیری کنیم.

مقتدایی تاکید کرد: ایجاد هماهنگی میان مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی کشور به گونه ای که بتوانند با بهره گیری از امکانات کشور موضوع بیداری اسلامی را مورد توجه قرار دهند از دیگر اهداف فراکسیون بیداری اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان همچنین ایجاد ارتباط با فعالان و مسئولان سایر کشورها به ویژه پارلمان های اسلامی را از اهداف فراکسیون بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: روشنگری در عرصه افکار عمومی کشورهای حوزه بیداری اسلامی از دیگر اهداف مد نظر ما است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.