هیئت مدیره انجمن قطعه سازان: چینی ها خودروسازی ما را له می کنند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

هیئت مدیره انجمن قطعه سازان: چینی ها خودروسازی ما را له می کنند

هیئت مدیره انجمن قطعه سازان:
چینی ها خودروسازی ما را له می کنند

ممتازنیوز: عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان از بازگشت خودروسازان خارجی به ایران استقبال کرد و گفت: بنده به دعوت وزیر صنعت از خودروسازان خارجی برای بازگشت به ایران بسیار ارج می نهم.

ایرج یزدان بخش در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: با بازگشت خودروسازان خارجی به ایران، صنعت خودرو کشور معنا پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: خودروسازان خارجی باید پس از ورود به ایران با امکانات و برنامه های خودروسازان ما آشنا شوند سپس متناسب با آنها فعالیت خود را آغاز کنند.
این عضو انجمن قطعه سازان گفت: رفتار خودروسازان ما باید در حد خودروسازان خارجی باشد تا بتوانند با آنها تبادل اطلاعات داشته باشند و به موفقیت های مورد نظر دست پیدا کنند.
وی همچنین اظهار داشت: بازگشت خودروسازانی نظیر پژو و رنو که در ایران سابقه کاری دارند به نفع صنعت خودرو کشور است و حضور خودروسازان آمریکایی و آلمانی نیز می تواند تأثیرات مثبتی در وضعیت خودروسازی کشور داشته باشد.
یزدان بخش تأکید کرد: اولین تأثیر بازگشت خودروسازان خارجی به ایران در فرهنگ ما خواهد بود زیرا مردم ما می توانند با شناخت خودروسازان اروپایی و آمریکایی و مقایسه نسبی آنها با خودروسازان داخلی دلایل عقب بودن آنها را بفهمند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید روابط خودروسازان ما با چین قطع شود زیرا این کشور آمریکا و اروپا را تا مرز نابودی پیش برد و خودروسازی ما را نیز له خواهد کرد و فقط در صورتی می توانیم با این کشور همکاری کنیم که تکنولوژی خود را به سطح جهانی برساند که در آن صورت قطعاً قیمت کالاهای چینی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.